افتتاح طرح های بخش مرکزی رفسنجان در هشتمین روز دهه فجر+تصاویر

  • شناسه خبر: 58466
افتتاح طرح های بخش مرکزی رفسنجان در هشتمین روز دهه فجر+تصاویر

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های بخش مرکزی رفسنجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های بخش مرکزی رفسنجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روراستی، سیدباقر نورالدینی در حاشیه افتتاح سی و نهمین جایگاه سوخت در شهرستان رفسنجان در روستای داوران اظهار کرد: امیدواریم در راستای سوخت‌رسانی مطلوب گام‌های مؤثری در استان برداریم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان عنوان کرد: قریب به۲۷۰ جایگاه فعال در استان داریم و حدود ۱۲۰ جایگاه دیگر به مجموعه جایگاه‌ها اضافه می‌شود که تعدادی در حال صدور موافقت اصولی هستند و حدود ۵۰ جایگاه در حال ساخت است که تا چند ماه آینده به بهره‌‌برداری می‌رسند.

وی افزود: جایگاه‌ها عمده با سرمایه‌گذاری شخصی است و بخشی از مجتمع‌های خدمات رفاهی که از امکانات راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای و بخشی از تسهیلات دولتی استفاده کردند.

نورالدینی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این جایگاه‌ها استان کرمان در بحث تعداد جایگاه‌ها جزو اولین استان‌ها در کشور به‌شمار می‌رود.

وی در خصوص انبارهای شرکت نفت رفسنجان انبار توضیح داد: انبارهای شرکت نفت رفسنجان تدارکاتی، صادراتی و محلی است، هم تأمین فرآورده‌های محلی و هم تداراکتی‌ دارد و چند منطقه همجوار تا خراسان از انبار رفسنجان بارگیری و ارسال می‌شود، حتی بار صادراتی از انبارهای کرمان و رفسنجان در خصوص بنزین و فرآورده‌های دیگر داریم و مشکلی نداریم.

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امیدواریم روزبه‌روز با ارائه خدمات و شرایط بهتر وضعیت رفاه عمومی مردم بیشتر شود.

وی ادامه داد: در آینده بسیار نزدیک کمربندی شرقی رفسنجان ایجاد می‌شود و خیال‌مان از ورود و خروج نفت‌کش‌ها از داخل شهر راحت می‌شود و همچنین با دوبانده شدن این جاده فضای بهتری ایجاد می‌شود و امنیت سفرها در این جاده تأمین خواهد شد.

۷ میلیارد تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در سال جاری در رفسنجان پرداخت شد

پورواجد مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان در حاشیه افتتاح طرح‌های اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در رفسنجان اظهار کرد: پروژه مصنوعات چوبی با تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان و ۲ نفر اشتغالزایی‌، پروژه بسته‌بندی پسته با ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات روستایی صندوق و ۷ نفر اشتغالزایی و پروژه فرآوری سنگ‌آهک با ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات و چهار نفر اشتغال افتتاح شدند.

وی با اشاره به اینکه امسال تاکنون ۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از محل صندوق کارآفرینی امید استان به رفسنجان تعلق گرفته است، از یک پروژه ورزشی با استفاده از ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید خبر داد که مرحله اول آن پرداخت شده است.

امروز تعدادی طرح از جمله چمن مصنوعی در روستای محمدآباد دهنو بخش مرکزی رفسنجان با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری روستا و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان دیگر طرحی بود که به بهره‌برداری رسید.

همچنین جایگاه سوخت روستای داوران با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون شامل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آورده شخصی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به مساحت ۶ هزار متر مربع و با اشتغالزایی ۷ نفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بخش مرکزی پروژه دهه فجر رفسنجان هشتمین روز دهه فجر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :