رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد:

آغاز واکسیناسیون کرونا همزمان با سراسر کشور در رفسنجان

  • شناسه خبر: 58517
آغاز واکسیناسیون کرونا همزمان با سراسر کشور در رفسنجان

واکسیناسیون کرونا همزمان با سراسر کشور در  رفسنجان آغاز شد.

واکسیناسیون کرونا همزمان با سراسر کشور در  رفسنجان آغاز شد.

به گزارش روراستی، علی اسماعیلی‌ندیمی در حاشیه آغاز واکسیناسیون کرونا در بیمارستان بحران شهدای مس اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر و شروع واکسیناسیون کشوری سهمیه واکسن دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم رسید و ما تا دقایق دیگر تزریق به اولین گروه از پزشکان و پرستاران شاغل در آی‌سی‌یو را انجام خواهیم داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان کرد: این واکسن دو تزریق خواهد داشت؛ دز اول امروز و  دز بعدی سه هفته بعد تزریق خواهد شد که امیدواریم تا سه هفته دیگر دزها و سهمیه‌های بعدی هم برسد.

وی بیان کرد: در ابتدا از پرسنل پرخطر در معرض بیماری شروع خواهیم کرد، بعد پرسنل بخش‌های عادی، اورژانس و کادر بهداشتی درمانی و در آینده نزدیک سراغ سایر گروه‌های پرخطر شامل افراد سالمند، بیماران مزمن ریوی، معلولان شیمیایی و سالمندان در آسایشگاه سالمندان می‌رویم.

اسماعیلی‌ندیمی افزود: واکسیناسیون به‌تدریج همه گروه‌ها را شامل می‌شود و امیدواریم با شروع واکسنیاسیون و ایجاد ایمنی در کادرهای بهداشتی درمانی و افراد پرخطر و همزمان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم سال ۱۴۰۰ را با شرایط بهتری شروع کنیم.

وی در مود پروتکل،‌ خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ملی واکسیناسیون کشوری انجام می‌شود هیچ واکسنی در خارج از سیستم دانشگاه‌های علوم پزشکی و معاونت بهداشتی توزیع نخواهد شد، بنابراین مردم به جای خاصی نباید مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رفسنجان کادر درمان واکسیناسیون کرونا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :