حاشیه نگاری روراستی از افتتاحیه های دانشگاه پیام نور؛

از استفاده بهینه از فضاهای خالی تا غیرواقعی بودن اعتبارات طرح ها

  • شناسه خبر: 58559
از استفاده بهینه از فضاهای خالی تا غیرواقعی بودن اعتبارات طرح ها

در افتتاح طرح های دانشگاه پیام نور رفسنجان، اعتباراتی که برای طرح ها عنوان شد، با آنچه از قبل اعلام شده بود و آن چه دیده می شد، دور از واقعیت به نظر می رسید.

در افتتاح طرح های دانشگاه پیام نور رفسنجان، اعتباراتی که برای طرح ها عنوان شد، با آنچه از قبل اعلام شده بود و آن چه دیده می شد، دور از واقعیت به نظر می رسید.

به گزارش روراستی، امروز همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر سه طرح دانشگاه پیام نور شامل باغ پارک نور، خانه شطرنج و سالن تنیس روی میز افتتاح شد.

علی رغم خبری که فرمانداری برای انتشار در رسانه ها مبنی بر ۷۰ پروژه دهه فجر در شهرستان داده بود که یکی از مطالب آن مربوط به پیام نور با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان عنوان شده بود، اعتبار طرح هایی که امروز در پیام نور افتتاح شد، شگفت آور بود.

یکی از طرح ها، باغ پارک نور بود که ۲۵۰ درخت میوه در آن غرس شده و این پارک جدول گذاری شده بود و هزینه درختان هم توسط اساتید و کارکنان دانشگاه پرداخت شده که به گفته رئیس دانشگاه جمعا ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار این طرح بود.

سالن تنیس هم به گفته رئیس دانشگاه انبار بلااستفاده بوده که فقط تمیزکاری شده و به سالن تنیس تبدیل شده است و میزهای آن هم دست دوم و رنگ امیزی شده بودند و به گفته رئیس دانشگاه، سالن شطرنج هم قبلا انتشارات بوده که آن هم دستی به سر و رویش کشیده بودند و تعدادی میز در آن دیده می شد که صفحات شطرنج هم دست دوم بودند و محرابی اعلام کرد که ۳۰ میلیون تومان هزینه به کار رفته در این سالن هاست.

اما با احتساب این دو رقم، عدد ۱۵۰ به دست می آید پس دلیل عنوان کردن ۱۷۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان چیست.

گذشته از اعلام میزان اعتبار اعلام شده از سوی رئیس دانشگاه که جای تأمل دارد؛ حال این سؤال مطرح است؛ آیا پروژه ها و طرح هایی که از سوی دستگاه ها و ادارات و نهادهای مختلف و دانشگاه ها برای مراسم های مختلف اعلام می شود و قرار است به بهره برداری برسند و اعتبار به کار رفته در آنها، نباید از قبل راستی آزمایی شده و سپس از سوی اولین شخص اجرایی شهرستان مطرح و رسانه ای شود؟

 

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
اعتبار پروژه دانشگاه پیام نور دهه فجر رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :