امام جمعه رفسنجان:

رسیدگی به معیشت مردم اولویت مسئولان باشد

  • شناسه خبر: 58634
رسیدگی به معیشت مردم اولویت مسئولان باشد

امام جمعه رفسنجان گفت: در کنار بیان افتخارات و دستاوردها در حوزه‌های مسائل سیاسی، بهداشتی، اجتماعی و …؛ مسئولان باید به مشکلات مردم‌ رسیدگی کنند و توجه به معیشت مردم خصوصا اقشار کم درآمد داشته باشند.

امام جمعه رفسنجان گفت: در کنار بیان افتخارات و دستاوردها در حوزه‌های مسائل سیاسی، بهداشتی، اجتماعی و …؛ مسئولان باید به مشکلات مردم‌ رسیدگی کنند و توجه به معیشت مردم خصوصا اقشار کم درآمد داشته باشند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به مواضع جمهوری اسلامی در خصوص برجام اظهار کرد: به‌دنبال این مواضع قطعی و روشنی که رهبری فرمودند، الان آمریکایی‌ها به دست و پا افتاده‌اند و واسطه می‌فرستند. اخیرا وزیر امور خارجه‌ عمان  اعلام کرده که کشورش آماده برای از سرگیری برجام بین ایران و آمریکا است که می‌خواهد واسطه‌گری کند. دست به دامان عمان شدند تا بین ایران و  آمریکا و کشورهایی که برجام را نقض کردند واسطه‌گری کند.

امام جمعه رفسنجان از حضور نماینده ویژه  سازمان ملل برای رایزنی با مقامات‌ ایرانی در خصوص بحران یمن که چند روز قبل وارد ایران شد، یاد کرد و گفت:‌ آنها می‌دانند‌ اگر بخواهند در منطقه خاورمیانه یا در غرب آسیا اقدامی انجام شود ایران به‌عنوان کشور تعیین‌کننده و مقتدر است.

وی تصریح کرد: به گفته ژنرال آمریکایی به‌دلیل‌ قدرت نظامی‌ ایران، استراتژی‌ آمریکا به نابودی نرم تغییر کرد و دیگر دست از عملیات نظامی با ایران برداشتند و شیوه جنگ نرم از جمله جنگ اقتصادی را شروع کردند.

عسکری با بیان اینکه این ژنرال می‌گوید«تحریم‌ها دو هدف دارد؛ یا ایران دچار آشوب می‌شود که پروژه سوریه یعنی جنگ‌ داخلی اجرا می‌شود یا ایران تسلیم‌ مذاکره می‌شود  که پروژه عراق و لیبی یعنی خلع سلاح‌ و حمله نظامی اجرا می‌شود، ادامه داد: وی ادامه می دهد که اکنون کشور ایران توانست در برابر تهدیدات‌ اقتصادی مقاومت کند و این ایران است که سرنوشت منطقه غرب آسیا را تعیین می‌کند و به یک قدرت جهانی تبدیل شده است .

وی افزود: بنابراین وقتی ملت ایستادگی کرد و رهبر فرزانه هم‌ اینگونه برای دشمن خط و نشان می‌کشد و دستگاه‌های اجرایی و نطامی را هدایت می‌کند، مسئولان آمریکا مجبور می‌شوند اینگونه جریانات را برملا سازند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: در کنار بیان افتخارات و دستاوردها در حوزه‌های مسائل سیاسی، بهداشتی، اجتماعی و …؛ مسئولان باید به مشکلات مردم‌ رسیدگی کنند و توجه به معیشت مردم خصوصا اقشار کم درآمد داشته باشند؛  دلیل گرانی و تورم‌‌های چیست.

وی تصریح کرد: چرا مدیریت و نظارت‌ نیست‌ گرانی‌ها مسئله‌ای نیست که بتوان به‌راحتی از کنار آن عبور کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام اصغر عسکری خطبه های نماز جمعه رفسنجان مردم مشکلات معیشتی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :