روراستی گزارش می دهد:

حاشیه های آتش سوزی در زمین چمن عباس آباد حاجی

  • شناسه خبر: 58712
حاشیه های آتش سوزی در زمین چمن عباس آباد حاجی

در پی آتش سوزی در زمین چمن عباس آباد حاجی با رئیس ورزش و جوانان رفسنجان و دهیار عباس آباد حاجی گفت و گوهایی انجام دادیم.

در پی آتش سوزی در زمین چمن عباس آباد حاجی با رئیس ورزش و جوانان رفسنجان و دهیار عباس آباد حاجی گفت و گوهایی انجام دادیم.

به گزارش روراستی، خواجه پور رئیس ورزش و جوانان رفسنجان اظهار کرد: زمین چمن متعلق به دهیاری بوده و ما درخواست کردیم علف های هرز آن را معدوم کنند و آب مورد نیاز برای احیای چمن را ورزش و جوانان تأمین می کند.

وی افزود: حجم علف های هرز خشک شده در زمین چمن به حدی زیاد بوده که اقدام به سوزاندن آن شده است.

خواجه پور اضافه کرد: ورزش و جوانان متولی این زمین چمن نیست وگرنه خودمان ضمن از بین بردن علف های هرز، چمن را احیا کرده تا مورد استفاده قرار گیرد.

اما قلی زاده، دهیار عباس آباد حاجی هم به خبرنگار ما گفت: چمن زمین خشک بود ورزشکاران با مشورت با کارشناس مبنی بر اینکه اگر به ریشه ها آسیب نرسد، اقدام به سوزاندن چمن خشک و علف های هرز موجود در زمین کردند.

وی با ذکر این مطلب که خودمان تانکر تهیه کردیم، از فردا آبیاری و تعمیر آن شروع می شود، افزود: چمن یک سالی به دلیل بی آبی رها شده بود.

قلی زاده خاطرنشان کرد: این زمین چمن تحت نظارت تربیت بدنی‌ست اما تربیت بدنی هیچ کار برای آن انجام نداده خودمان همه کارهای آن را انجام می دهیم.

وی عنوان کرد: طی ۲۰ سال یک نفر هنوز پیدا نشده برای این زمین چمن هزینه کند یا قول و وعده ای بدهد خودمان با مس و افراد مختلف رایزنی کردیم و کمک خواستیم، از تربیت بدنی هنوز یک نفر هم نیامده بابت تأمین آب چیزی بگوید و یا نظارت کند و یک ریال تاکنون هیچ کس در این زمین ورزشی هزینه نکرده است

دهیار عباس آباد حاجی در پایان متذکر شد: ریگ و کود هم خودمان تهیه کردیم و زمین پس از انجام تعمیرات لازم برای اواخر فروردین از این حالت خارج و احیا می شود.

 

انتهای پیا م/

برچسب ها:
آتش سوزی دهیار زمین چمن عباس آباد حاجی ورزش و جوانان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :