دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان تأکید کرد:

حضور جدی حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان در انتخابات ۱۴۰۰

  • شناسه خبر: 58731
حضور جدی حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان در انتخابات ۱۴۰۰

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: حزب موتلفه اسلامی رفسنجان جهت تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح با بهره گیری از تجارب و “درسهایی که از گذشته آموخته ایم”، حتما حضور فعال و جدی در انتخابات پیش رو خواهد داشت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: حزب موتلفه اسلامی رفسنجان جهت تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح با بهره گیری از تجارب و “درسهایی که از گذشته آموخته ایم”، حتما حضور فعال و جدی در انتخابات پیش رو خواهد داشت.

به گزارش روراستی، نشست حزب موتلفه اسلامی با حضور تعدادی از اعضاء حزب و فعالان سیاسی و فرهنگی همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل قرارگاه حزب موتلفه، واقع در خیابان شهید باهنر برگزار شد.

علی اکبر پورغلامعلی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهادت سردار سلیمانی، دکتر فخری زاده و از دست دادن جمعی از هموطنان به دلیل کرونا، همچنین در گذشت آیت الله یزدی و آیت الله مصباح را تسلیت گفت.

وی ضمن ارائه تحلیلی از اوضاع بین المللی، منطقه ای و داخلی، سوء مدیریت دولت در همه بخش ها از جمله در حوزه اقتصاد و کنترل بازار و فروریختن بازار سرمایه، قیمت ارز و …را از جمله  تلخی های فراموش نشدنی بر شمرد.

پورغلامعلی، بدرقه بی نظیر شهید سلیمانی، حمله به پایگاه عین الاسد آمریکا، برخورد دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی و دانه درشت ها، شکل گیری مجلس انقلابی، تصویب از سر گیری دوباره فعالیت های هسته ای، ایجاد تغییرات اساسی در لایحه  بودجه ۱۴۰۰ و همچنین تولید واکسن ایرانی مقابله با کرونا و تدبیر حکیمانه  رهبر معظم انقلاب در منع ورود واکسن آلوده و… را به عنوان اتفاقات شیرین عنوان کرد.

پورغلامعلی با انتقاد از مدیریت ضعیف شهرستان رفسنجان، عامل بسیاری از مشکلات و گرفتاری های رفسنجان را سوءمدیریت، عدم نظارت، حرف درمانی، تصمیمات کاغذی، ارائه آمار غیر واقعی و عدم برخورد با بی قانونی و تخلفات بعضی دستگاهها دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برگزاری دو انتخابات پیش رو پرداخت و عنوان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری اولویت اول، حضور حد اکثری و  شرکت گسترده مردم در انتخابات و دوم؛ بصیرت مردم و گزینش اصلح در انتخابات‌های پیش روست.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی رفسنجان جهت تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح با بهره گیری از تجارب و “درسهایی که از گذشته آموخته ایم “، حتما حضور فعال و جدی در انتخابات پیش رو خواهد داشت.

در ادامه این جلسه، اعضاء جلسه به بیان نظرات، دیدگاهها و ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات دبیر حزب مؤتلفه اسلامی رفسنجان ریاست جمهوری سال 1400 شوراها علی اکبر پورغلامعلی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :