مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خبر داد:

سرمایه گذاری در حوزه تأمین قطعات مورد نیاز شرکت مس

  • شناسه خبر: 58954
سرمایه گذاری در حوزه تأمین قطعات مورد نیاز شرکت مس

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: دست تولیدکنندگان را در حوزه تامین قطعات و نیازهای شرکت مس به گرمی می‌فشاریم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: دست تولیدکنندگان را در حوزه تامین قطعات و نیازهای شرکت مس به گرمی می‌فشاریم.

به گزارش روراستی، حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان عصر پنج شنبه در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه نهضت تولید، بومی سازی و صادرات در سال جهش تولید در محل دائمی نمایشگاه های جنوب شرق کرمان اظهار داشت: در مهندسی معکوس باید همه شرکت‌ها ورود کنند. در این مهندسی بسیاری شرکت‌ها اقدامات موثری داشتند و الزامات را رعایت کردند.

وی با اشاره به اینکه شرکت مس با وجود تحریم‌ها در بودجه سال آینده، رشد دارد و با آزادسازی قیمت‌ها تمامی شرکت‌ها مجبور به انجام تولید قطعات و ملزومات هستند، افزود: در آینده باید شرکت‌ها اقدام به تولید ملزومات خود کنند که شرکت مس در کرمان حدود سالانه یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه تولید و مسائل جاری ظرفیت خوبی دارد که اگر تا ۳۰ درصد محقق شود عدد خوبی در حوزه اشتغال و تامین مواد اولیه خواهد داشت.

احمدی تصریح کرد: مس در استان کرمان به میزان ۷۰۰ میلیون یورو  پروژه در حال اجرا دارد که با ظرفیت‌های کشور می‌توانیم ۵ هزار میلیارد تومان در زمینه تامین قطعات در داخل شرکت اقدام کنیم که این کار موجب توسعه تولید و اشتغال موثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم تکنولوژی مواد اولیه و‌ حمایت دستگاه‌ها را پشت تولید داشته باشیم در بحث‌های کیفیتی می‌توانیم رقابت ایجاد کنیم و مس آمادگی کامل برای این حوزه و خدمات دارد و دست تولیدکنندگان را در حوزه تامین قطعات و نیازهای شرکت مس به گرمی می‌فشاریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بومی سازی جهش تولید حسین احمدی قطعات مورد نیاز مس مدیرمجتمع مس سرچشمه رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :