یادداشت///

بداخلاقی سیرجانی ها پاسخ مهمان نوازی مس/حاشیه سازی برای فرار از باخت

  • شناسه خبر: 58958
بداخلاقی سیرجانی ها پاسخ مهمان نوازی مس/حاشیه سازی برای فرار از باخت

در فاصله یک روز مانده به دربی کرمان، سیرجانی ها با استفاده از تاکتیک جوسازی به قصد بر هم زدن تمرکز ذهنی بازیکنان تیم مس رفسنجان برای کسب امتیاز این دیدار، بداخلاقی شان را به نمایش گذاشتند.

در فاصله یک روز مانده به دربی کرمان، سیرجانی ها با استفاده از تاکتیک جوسازی به قصد بر هم زدن تمرکز ذهنی بازیکنان تیم مس برای کسب امتیاز این دیدار، بداخلاقی شان را به نمایش گذاشتند.
به گزارش روراستی، تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در بازی های دور رفت و یک بازی از شروع نیم فصل تقریبا توانسته در زمینه میزبانی نمزه قابل قبولی کسب کند و خاطرات خوشی برای تیم رقیب جدای از رقابت در زمین فوتبال بر جای بگذارد که این موضوع از سوی مسئولان تیم های مهمان به کرار مطرح شده است.
یکی از بازی هایی که مس سنگ تمام گذاشت و مهان نوازی را به خوبی به جا آورد دور رفت با تیم گل گهر سیرجان بود که صحبت های امیر قلعه نوعی سرمربی تیم گل گهر در خصوص میزبانی مس را فراموش نمی کنیم.
اما در فاصله یک روز مانده به بازی برگشت دربی کرمان، متأسفانه مطالبی در صفحه رسمی هیئت فوتبال سیرجان به قصد بر هم زدن تمرکز ذهنی تیم مس و جوسازی در حوزه کارگری و ایجاد فشار به کادر فنی تیم و دیگر حوزه های مربوط به مس مطرح شده است، مطالبی که هیچ ربطی به تیم رقیب ندارد.
سیرجانی ها بهتر است موضوع‌های مربوط به تیم خودشان را دنبال کنند نه دامن به مسائلی بزنند که هیچ ارتباطی به آنها و به ویژه هیئت فوتبال ندارد چراکه هیئت فوتبال یک شهرستان فقط برگزار کننده مسابقات است و باید کاملا بی طرف باشد به ویژه در بازی دربی این بداخلاقی از سوی هیئت فوتبال جای تعجب دارد.
اگرچه از سوی هیئت فوتبال سیرجان مطلب بعدی به عنوان عذرخواهی رسمی مطرح شد، اما به واقع مطلب سیرجانی ها بیشتر به گرفتن ماهی از آب گل آلود شبیه تر بود تا انتقاد از یک قرارداد!
یادآور می شویم: تیم مس رفسنجان توانسته در ۱۵ بازی دور رفت و اولین بازی دور برگشت، خود را از نظر نظم و اخلاق در لیگ برتر نشان دهد و صبورانه و جسورانه بجنگد و از تیم گل گهر یک سرو گردن بالاتر باشد و امتیاز بگیرد. اگر این موضوع برای گل گهری ها برنمی تابد باید با وجود مربی مطرح شان جناب قلعه نوعی بیشتر تلاش کنند و حرفه ای پیش بروند چرا که اینگونه حاشیه سازی ها و بازی کردن با احساسات قشر کارگر و…به دور از اخلاق حرفه ای بوده و پسندیده نیست.
متولیان فوتبال استان کرمان از جمله هیات فوتبال استان و مدیرکل ورزش و جوانان با ورود به این قضیه و برخورد جدی با مسببان آن جلوی تکرار چنین مسائلی را بگیرند.
تیم فوتبال مس رفسنجان همان طور که روی نوار موفقیت قرار گرفته به یاری خدا پیش خواهد رفت و حسادت هایی که متوجه این تیم در استان هست، نمی تواند کاری پیش ببرد، امیدواریم تیم مس رفسنجان با توکل به خدا دل فوتبال دوستان رفسنجانی را در هر بازی بیش از پیش به دست بیاورد.
انتهای پیام/

برچسب ها:
بداخلاقی فوتبال فوتبال حرفه ای گل گهر سیرجان لیگ برتر مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مس سرچشمه سرور گل گهر

    اینا خَلاصن.گلا رو خوردنو آبرو شرشونم بردنو