در بازدید از پایگاه اورژانس جاده ای دره جوز مطرح شد:

انتقاد نماینده مردم از وضعیت پایگاه های اورژانس جاده ای رفسنجان

  • شناسه خبر: 59329
انتقاد نماینده مردم از وضعیت پایگاه های اورژانس جاده ای رفسنجان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: وضعیت اورژانس ما رضایت بخش نیست. باید امکانات بیشتر و بهتری برای اورژانس داشته باشیم و اگر مشکلاتی دارند منتقل کنند ما پیگیری می کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: وضعیت اورژانس ما رضایت بخش نیست. باید امکانات بیشتر و بهتری برای اورژانس داشته باشیم و اگر مشکلاتی دارند منتقل کنند ما پیگیری می کنیم.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام دکتر حسین جلالی پیرامون بازدید از منطقه داوران و روستای دره جوز و پایگاه اورژانس جاده ای روستای دره جوز اظهار داشت: متأسفانه در خصوص پایگاه اورژانس جاده ای دره جوز نگرانی هایی وجود دارد؛ این پایگاه به سیستم ارتباطی روز مجهز نیست و امکاناتی که باید یک پایگاه جاده ای برای رسیدگی به حوادث داشته باشد را ندارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایگاهی که سیستم آن به‌روز نباشد سرویس دهی آن هم به‌روز نخواهد بود، افزود: با توجه به اینکه پایگاه در منطقه کوهستانی است، باید بیسیم، باطری ذخیره و برق اضطراری داشته باشد که از همه اینها محروم است. در حالی که مخابرات باید برای دکل های خود باطری ذخیره داشته باشد که ارتباط تلفن ثابت و سیار برقرار باشد تا در زمان حوادث بتوان به خوبی حوادث را پوشش داد اما سیستم مخابرات هم فشل است.

وی مشکل دیگر این پایگاه اورژانس را ساختمان قدیمی و دلگیر آن عنوان کرد و گفت: باید دهیاری و شورا نسبت به بازسازی و ایجاد فضای بانشاط در این پایگاه اقدام کنند تا روحیه نشاط به پرسنل اورژانس که ساعت ها در این محل باید حضور داشته باشند، تزریق شود.

حجت الاسلام جلالی محل قرارگرفتن تابلوی اورژانس در کنار جاده را هم مشکل دیگری برشمرد که عدم دید مناسب نسبت به آن موجب می شود کسانی که نیازمند خدمات اورژانس هستند متوجه وجود این پایگاه نشوند، بنابراین دانشگاه علوم پزشکی باید برای این موارد فکری کند و همچنین زیرساخت ها را برای رسیدن به موقع عوامل اورژانس به محل فراهم کند.

وی با تأکید بر اینکه پایگاه های اورژانس بین راهی باید حتما برق اضطراری داشته باشند تا در زمان قطعی برق بتواند با پایگاه دیگر و مرکز شهر ارتباط قرار کنند، تصریح کرد: برگزاری مانور به طور مرتب در پایگاه های اورژانس ضرورت است تا نقاط ضعفشان را شناسایی و در جهت رفع آن اقدام کنند.

حجت الاسلام جلالی متذکر شد: وضعیت اورژانس ما رضایت بخش نیست. باید امکانات بیشتر و بهتری برای اورژانس داشته باشیم و اگر مشکلاتی دارند منتقل کنند ما پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتقاد اورژانس جاده ای پایگاه های اورژانس حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :