راه‌اندازی مجدد پروازها از فرودگاه رفسنجان

  • شناسه خبر: 59508
راه‌اندازی مجدد پروازها از فرودگاه رفسنجان

پس ازمدتها وقفه باپیگیری نماینده مردم در مجلس پروازهای فرودگاه رفسنجان آغاز شد

پس ازمدتها وقفه باپیگیری نماینده مردم در مجلس پروازهای فرودگاه رفسنجان آغاز شد
به گزارش روراستی ، حجت‌الاسلام حسین جلالی در مراسم افتتاح پروازهای شرکت ایران ایر از فرودگاه بین‌المللی رفسنجان اظهار کرد: زحمتی که گذشتگان کشیده‌اند شکرگزاری آن به استفاده بهینه از آن است، این فرودگاه با این امکانات که ظرفیت بسیار مهمی‌ست، بلااستفاده مانده بود و ناشکری تلقی می‌شد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز شروع پروازهای ایران ایر است و یک ماهی آزمایشی انجام می‌شود، افزود: افزایش پروازها و تغییر هواپیما به هواپیماهای بزرگتر در صورت استقبال در دستور کار است.
وی تصریح کرد: تجهیزات مهمی مورد نیاز است که در جهت تجهیز و تکمیل آن تلاش خواهیم کرد. شهرداری هم نسبت به آسفالت قطعه باقیمانده اطراف فرودگاه اقدام کند.

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان هم در این مراسم با قدردانی از همه کسانی که موجب می‌شوند از یک جایگاه به‌درستی استفاده شود، اظهار کرد: این فرودگاه با همت مردم رفسنجان احداث شده است. قبوضی که مردم برای داشتن فرودگاه کمک کردند هنوز در فرمانداری موجود است و نمایندگان ادوار مختلف هرکدام سهمی در ایجاد این فرودگاه داشتند و نماینده مردم در مجلس واقعا پیگیری کردند و خیلی از پیگیری‌هایی که منجر به نتایج می‌شود با تلاش آقای جلالی رقم می‌خورد.
وی ادامه داد: مایه تأسف است که چرا از این امکانات نباید استفاده شود، جلسه‌ای طی روزهای آینده برگزار می‌کنیم تصمیمات خیلی خوبی خواهیم داشت که دلگرمی ایجاد کند که ایران ایر یکی از بیس‌های کارآمدش در منطقه، فرودگاه رفسنجان باشد.
فرماندار رفسنجان افزود: زمانی که یک مکان کارکرد ندارد امکانات آن تحلیل می‌رود اما با راه‌اندازی مجدد پروازها امکانات هم تکمیل خواهد شد.
وی از وجود همراهی و همدلی بین مسؤولان شهرستان یاد کرد و گفت: برای خدمت به مردم سلایق ورود نمی‌کند و باید برای مردم از هر امکاناتی که وجود دارد استفاده کنیم.


کاپیتان جواد شریفی مدیر ناوگان ایرباس ۳۲۰ هواپیمایی ایران ایر اظهار داشت: از سال‌های گذشته پروازهای رفسنجان را داشتیم اما در حد و اندازه رفسنجان نبود. قبل از سال ۱۴۰۰ از طریق نماینده با حمایت‌های ایشان نسبت به راه‌اندازی مجدد پروازها اقدام است و مسؤولان هم در این راستا حمایت کردند.
وی عنوان کرد: پروازها دو روز در هفته با جدیرترین هواپیمایی که در حال حاضر در کشور پرواز می‌کند، انجام می‌شود.
شریفی خاطرنشان کرد: ایران ایر تنها شرکت هواپیمایی داخلی است که متعلق به مردم و سهامداران آن مردم هستند. در اساسنامه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما “خدمت‌رسانی به همه مردم ایران است به خصوص شهرستان‌هایی که کم برخودار هستند و نیاز به خدمات بیشتری دارند.

برچسب ها:
پروراز هما رفسنجان روراستی رفسنجان فرودگاه رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی انصاری جابری

    خدا قوت؛ جا داره که از نماینده محترم و فرماندار مردمی رفسنجان تشکر کنم. امیدوارم که با استقبال مردم و پیگیری های جدی مسئولین محترم شهرستان، فرودگاه همیشه پرواز داشته باشه و آرزو دارم که هرچه سریعتر پروازهای رفسنجان مشهد و برعکس هم راه اندازی شود. طاعات و عبادات همگی قبول درگاه حق