روراستی خبر می دهد:

اما و اگرهای ورزشگاه شهدای صنعت مس/وجود «قنات» بهانه شد

  • شناسه خبر: 59558
اما و اگرهای ورزشگاه شهدای صنعت مس/وجود «قنات» بهانه شد

در حالی تاکنون قول های زیادی در خصوص ورزشگاه شهدای صنعت مس شنیدیم و عملیاتی نشد که این بار وجود یک رشته قنات بهانه دست مسؤولان ساخت ورزشگاه داده و هیچ تاریخی برای تکمیل ورزشگاه اعلام نمی کنند.

در حالی تاکنون قول های زیادی در خصوص ورزشگاه شهدای صنعت مس شنیدیم و عملیاتی نشد که این بار وجود یک رشته قنات بهانه دست مسؤولان ساخت ورزشگاه داده و هیچ تاریخی برای تکمیل ورزشگاه اعلام نمی کنند.

به گزارش روراستی، ورزشگاه شهدای صنعت مس چند سالی است که ساخت آن شروع شده اما پیشرفت چندانی نداشت و هر بار مسؤولان یک تاریخ را برای تکمیل آن اعلام می کردند تا دل اهالی ورزش به ویژه فوتبالی های شهرستان را خوشحال شود.

آخرین تاریخی که برای تکمیل ورزشگاه اعلام شد، تابستان امسال بود که از سوی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی گفت و گو با رسانه ها اعلام شد، اما این روزها زمزمه های وجود یک رشته قنات در ورزشگاه شنیده می شود که موجب نگرانی مسؤولان و فوتبالی ها شده و روند اجرای پروژه را کندتر از قبل کرده است.

حسین آخوندی مسؤول احداث ورزشگاهها عصر امروز در حاشیه بازدید مسؤولان از روند اجرای ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان اظهار کرد: حدود سه ماه عملیات گسترده و آزمایشگاه ژئوتکنیک انجام شد و حین انجام پروژه متوجه شدیم قناتی در ورزشگاه وجود دارد و اعلام شد داخل این ورزشگاه یک رشته قنات است که مسیر آن جنوب شرقی به شمال غربی ورزشگاه است.

وی بیان کرد: با نظر کارشناس قرار بر احیاء قنات شد که پس از احیاء با سنگ، بتن و ماسه و…پر شود.تمام خاک های موجود باید خارج شود و طبق طرحی که داده شده خشت گذاشته و بتن ریزی شود که در مسیر، مقاوم سازی خاک صورت گیرد.

آخوندی با اشاره به اینکه وجود این رشته قنات یکی از معضلاتی بود که موجب تأخیر در پروژه شد، افزود: پروژه را در دو فاز تقسیم کردیم؛ یک فاز شامل زمین چمن، تکمیل سازه و… و فاز دوم برای محوطه گذاشتیم و تا ۱۰، ۱۵ روز آینده کار اجرایی آن را شروع خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: برای دکل های روشنایی و تابلوها در حال استعلام قیمت از شرکت ها هستیم و اجرای پروژه را از حالت تجزیه ای به حالت یکپارچه ای تبدیل کردیم.

مدیر احداث ورزشگاه ها با اشاره به اینکه قرارداد ۱۲ ماهه بسته شده، عنوان کرد: هیچ کوتاهی در انجام این پروژه نخواهیم کرد.

حجت الاسلام جلالی هم در این بازدید اظهار داشت: در دولت ها مرسوم است زحمتی که دولت شروع می کند نتیجه اش را ببیند، لذا بهتر است تلاش مضاعف صورت گیرد و حداقل فاز اول این در همین دولت افتتاح شود.

وی ادامه داد: باید بودجه ریزی بیشتر شود و یک زمانی مشخص شود که این پروژه به سرانجام برساند.

اما با توجه به اینکه هیچ زمان مشخصی از سوی مسؤولان احداث ورزشگاه اعلام نشد، به نظر می رسد کار تکمیل این ورزشگاه با اما و اگرهای زیادی همراه باشد و همچنان بچه های فوتبالیست رفسنجان و تماشاگران در حسرت داشتن ورزشگاهی در شأن نام فاتحان اروند باشند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
فوتبال قنات مس رفسنجان ورزشگاه شهدای صنعت مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :