اعتراض بازاریان رفسنجان به قوانین میراث فرهنگی + عکس

  • شناسه خبر: 5958
اعتراض بازاریان رفسنجان به قوانین میراث فرهنگی + عکس

اخیراً میراث فرهنگی شهرستان رفسنجان با نسب دربهای برقی در بازار مخالفت کرده و با حکم قضایی تاکید بر برداشتن دربهای نسب شده نموده است و بازاریان ازاین موضوع شاکی هستند که چرا روز اول به این مسئله پرداخته نشده و بعد از گذشت چند سال که عمده دربها تعویض شدند حالا به فکر چنین کاری […]

اخیراً میراث فرهنگی شهرستان رفسنجان با نسب دربهای برقی در بازار مخالفت کرده و با حکم قضایی تاکید بر برداشتن دربهای نسب شده نموده است و بازاریان ازاین موضوع شاکی هستند که چرا روز اول به این مسئله پرداخته نشده و بعد از گذشت چند سال که عمده دربها تعویض شدند حالا به فکر چنین کاری افتاده اند .

به گزارش روراستی: بازاریان رفسنجان در حضور نماینده فرمانداری و مسئول میراث فرهنگی گلایه های خود را عنوان کردند و گفتند که چرا مسئولین امر به فکر بازار نبوده و نیستند .

بازاریان از شهرداری به دلیل نا مساعد بودن کف بازار، نداشتن پارکینگ مناسب، از اداره برق به دلیل سیستم خطرناک برق بازار و از میراث به دلیل ترمیم نکردن، هماهنگ نبودن و همچنین ندادن طرح جامع برای زیبا سازی و حفظ بازار شاکی بودند .

بازاریان تصریح کردند: در طول این چند سال میراث فرهنگی کوچکترین کاری برای بازار انجام نداده است و توقع همکاری از بازاریان را دارد، در ضمن خاطر نشان کردند که تا به حال پشت بام بازار توسط بازاریان کاهگل و ترمیم شده است.

در پایان نماینده فرمانداری هشتاد درصد از گفته های بازاریان را تایید کرد و همچنین گفت موارد خلاف قانون را نمیتوان پذیرفت .

اسماعیلی تصریح کرد: در این خصوص بازاریان نماینده از بین خودشان معرفی کنند و یک گروه مردم نهاد برای حفظ بازار تشکیل دهند و با تعامل ادارات مربوطه مشکلات بازاریان را حل نمایند البته وی به مسئول میراث فرهنگی گفت شما یک قدم بردارید تا بازاریان ده قدم بردارند .

بازار2

بازار رفسنجان

بازار

برچسب ها:
بازار رفسنجان روراستی میراث فرهنگی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :