روراستی گزارش می دهد:

ماجرای کلیپ انتقال مرغ از رفسنجان به تهران چه بود؟

  • شناسه خبر: 59769
ماجرای کلیپ انتقال مرغ از رفسنجان به تهران چه بود؟

کلیپ انتقال مرغ از رفسنجان به تهران کذب است.

کلیپ انتقال مرغ از رفسنجان به تهران کذب است.

به گزارش روراستی، متاسفانه فضای مجازی محل انتشار شایعاتی شده که تشویش اذهان عمومی را در پی دارد.شایعاتی که گاهی موجب بدبینی به نظام هم می شود.

طی این روزها شاهد انتشار کلیپی هستیم که انتشار دهنده آن با دیالوگی خیالی اقدام به نشر اکاذیب کرده و وانمود می کند که خودرو حمل مرغ با پلاک تهران، مرغ ها را از رفسنجان به تهران قاچاق می کند، در حالی که اینگونه نیست و این خودرو حامل ۱۰ تن مرغ خریداری شده توسط یکی از مرغ فروشی های رفسنجان است که از سمنان خریداری شده و وارد رفسنجان می شود و امروز (سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) در مرغ فروشی های سطح شهر رفسنجان توزیع و با قیمت مصوب عرضه شده است، همچنین بارنامه آن هم موجود است.

لازم به ذکر است شهروندان اگر تخلفی مشاهده کردند با ۱۲۴ تماس بگیرند تا مسؤولان مربوطه نسبت به برخورد با متخلفان ورود کنند، ضمن اینکه به گفته مقام قضایی با شایعه پراکنان برخورد قانونی می شود.

اما در راستای همین ماجرا دولتی ها هم فعال شده و در جهت روشن شدن ماجرا دست به کار شدند.

دستور ویژه فرماندار رفسنجان برای بررسی قاچاق مرغ گرم رفسنجان به پایتخت!!!

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان به سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دستور بررسی و صحت این فیلم را صادر کرده و در صورت تایید درستی آن، با عوامل این اقدام برخورد قانونی صورت می پذیرد.

اما دقایقی بعد هم کدخدایی معاون فرماندار رفسنجان طی مصاحبه ای اعلام کرد هیچ محموله مرغی از رفسنجان خارج نشده و کمبود مرغ در رفسنجان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رفسنجان روراستی کلیپ انتقال مرغ از رفسنجان به تهران کمبود مرغ مرغ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :