روراستی گزارش می دهد:

معلمان مدارس غیردولتی رفسنجان خواهان استخدام هستند/ تجمع ها ادامه دارد

  • شناسه خبر: 59849
معلمان مدارس غیردولتی رفسنجان خواهان استخدام هستند/ تجمع ها ادامه دارد

جمعی از معلمان مدارس غیردولتی رفسنجان مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواستار استخدام در آموزش و پرورش شدند.

جمعی از معلمان مدارس غیردولتی رفسنجان مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواستار استخدام در آموزش و پرورش شدند.

به گزارش روراستی، جمعی از معلمان مدارس غیردولتی رفسنجان با تجمع مقابل فرمانداری خواستار رسیدگی به حق و حقوق خود و استخدام بدون شرط آزمون و شرط سنی شدند.

یکی از این بانوان که از معلمان باسابقه در این مدارس است، عنوان کرد: معلم داریم ۲۵ سال کار می کند یک میلیون و۲۰۰ هزار یا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حقوق می گیرد، معلمان این مدارس همه تحصیلکرده، فوق لیسانس و بعضی دکترا دارند هر کدام ۱۰ ، ۱۱ سال به بالا سابقه کار داریم اما سنمان به استخدام نمی رسد.

این معلم معترض ادامه داد: چرا دانشجویان فرهنگیان لیسانسه را بدون هیچ تجربه ای استخدام می کنند ما معلمان چندین سال در حوزه آموزش و پرورش فعالیت می کنیم از این حقوق مستثنی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش عنوان می کنند شما شاغل و از نظر دولت سر کار هستید، افزود: این چگونه شاغل بودنی است که به اندازه یک کارگر هم به ما حقوق نمی پردازند.

این معلم تأکید کرد: این تجمع ها ادامه خواهد داشت تا ما را استخدام کنند؛ اول و آخر استخدام در غیر این صورت حداقل حقوق اداره کار را باید برایمان تعیین کنند نه اینکه هر مدرسه هرچه دلش خواست حقوق بدهد اگر اعتراض کنیم می گویند اگر نخواستید بروید دنبال کار دیگر.

وی افزود: حتی در پرداخت پول بیمه مان ماندیم و دچار مشکل هستیم زیبنده نیست یک معلم که در تابستان که تعطیل است به دلیل پول بیمه فروشندگی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اعتراض تجمع مدارس غیردولتی معلم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :