مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری رفسنجان خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی کرایه‌ حمل و نقل برون‌شهری از امروز در رفسنجان

  • شناسه خبر: 59869
افزایش ۳۰ درصدی کرایه‌ حمل و نقل برون‌شهری از امروز در رفسنجان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان گفت: از امروز افزایش ۳۰ درصدی کرایه حمل و نقل برون‌شهری در رفسنجان اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان گفت: از امروز افزایش ۳۰ درصدی کرایه حمل و نقل برون‌شهری در رفسنجان اعمال می‌شود.

به گزارش روراستی، محمدرضا سلمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص افزایش کرایه حمل و نقل درون و برون شهری اظهار کرد: هر سال از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین طرح نوروزی اجرا می‌شود و قانون ۲۵ درصد افزایش کرایه به‌دلیل یک‌سر خالی بودن اتوبوس‌ها اعمل می‌شود و دوباره از ۱۵ فروردین کرایه‌ها به نرخ سابق برمی‌گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان عنوان کرد: کرایه‌ها در سال جدید بر اساس تورم افزایش یافته و از امروز اول خردادماه، ۳۰ درصد افزایش کرایه حمل و نقل برون شهری (جاده‌ای) اعمال می‌شود.

وی افزود: برای تاکسی‌های درون‌شهری با توجه به اینکه در کل کشور افزایش کرایه اعمال شده در همین خردادماه این افزایش کرایه‌ها بر اساس نرخ تورم اعمال خواهد شد، اما تا زمانی که ما رسما اعلام نکردیم هیچ راننده تاکسی اعم از تاکسی‌های معمولی و تاکسی تلفنی حق افزایش کرایه ندارند.

سلمانی با اشاره به اینکه در بحث ناوگان حمل و نقل عرضه و تقاضا مطرح است، ادامه داد: از لحاظ ناوگان مشکلی نداریم اما به دلیل وجود بیماری کرونا و همچنین گرانی‌ها با کاهش مسافر مواجه‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل درون شهری شامل اتوبوس‌های خط واحد همه بازسازی شده و مشکلی در این زمینه هم نداریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان مشکل کمبود ماشین در آژانس‌ها را ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه تعدادی از راننده‌های آژانس‌ها بیماری زمینه‌ای دارند، به‌دلیل ترس از کرونا سر کار نمی‌روند اما زنگ‌خور آژانس بالا و کمبود ماشین داریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حمل و نقل کرایه محمدرضا سلیمانی مدیرعامل اتوبوسرانی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :