در راستای پایتختی کتاب ایران انجام شد؛

آغاز به‌ کار نمایشگاه مجازی کتاب کودک و نوجوان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 59959
آغاز به‌ کار نمایشگاه مجازی کتاب کودک و نوجوان در رفسنجان

نمایشگاه مجازی کتاب کودک و نوجوان در رفسنجان آغاز به‌ کار کرد.

نمایشگاه مجازی کتاب کودک و نوجوان در رفسنجان آغاز به‌ کار کرد.

به گزارش روراستی، سیدحمید سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه کتاب رفنسجان اظهار کرد: نمایشگاه مجازی کتاب کودک و نوجوان در راستای برنامه‌های پایتختی کتاب کشور است که شامل ۱۵۰۰ عنوان کتاب است که علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در سایت rafsanjanketab.ir کتاب‌ها را مشاهده کنند.

مسؤول برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب کودک و نوجوان رفسنجان با اشاره به اینکه لیست کتاب‌های انتخاب شده، معرفی شده از گروه‌های  معتبر است که در حوزه کتاب کودک و نوجوان در کشور فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در خلال نمایشگاه کتاب یک‌سری کارگاه‌ها برگزار می‌شود که با توجه به اینکه افتتاحیه نمایشگاه امروز همزمان با روز جهانی علم است، کارگاه امروز هم مربوط به روز جهانی علم بود و یک‌سری لایو جزو برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود که روز جمعه یکی از این لایوها با آقای قناد مجری کودک و نوجوان است.

سجادی اضافه کرد: همچنین یک‌سری کارگاه به‌صورت فیلم آموزشی در حوزه کتاب کودک و نوجوان داریم که در فضای مجازی منتشر می‌کنیم که بتوانیم نمایشگاه پرباری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ۵ تا ۱۰ خرداد فعال است و به کسانی که در سایت عضو شدند ۲۰ درصد تخفیف خرید کتاب در نظر گرفته شده است.

سجادی با اشاره به اینکه مشاوره آنلاین به خانواده‌ها برای خرید کتاب هم انجام می شود، گفت: شماره‌ای روی پوسترهای نمایشگاه پخش شهده است که خانواده‌ها می‌توانند برای خرید کتاب با آن تماس گرفته و راهنمایی شوند.

وی متذکر شد: مجری نمایشگاه، کتابفروشی پستو است که خانه بادبادک‌ها، گروه پروانه‌‌های سفید و اسپانسرهای کل طرح پایتخت کتاب برای برگزاری آن همکاری داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پایتختی کتاب ایران رفسنجان کتاب کودک و نوجوان نمایشگاه مجازی کتاب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :