امام جمعه رفسنجان:

شرکت در انتخابات ادای دین نسبت به «حاج قاسم» است/حضور مردم مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است

  • شناسه خبر: 60011
شرکت در انتخابات ادای دین نسبت به «حاج قاسم» است/حضور مردم مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است

اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران در برابر سردار سلیمانی اظهار دوستی و مودت دارند و به او عشق می‌ورزند، باید ببینند اگر سردار سلیمانی بود از آنها چه می‌خواست که قطعا خواسته او دعوت به شرکت در انتخابات بود.

امام جمعه رفسنجان گفت: اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران در برابر سردار سلیمانی اظهار دوستی و مودت دارند و به او عشق می‌ورزند، باید ببینند اگر سردار سلیمانی بود از آنها چه می‌خواست که قطعا خواسته او دعوت به شرکت در انتخابات بود.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات آبروی نظام و در حقیقت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و کشورشان است.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: مردم باید توجه داشته باشند که سرنوشت خود را به دست خودشان رقم بزنند، مردم خیلی از کشورها آرزو دارند انتخاباتی برگزار شود که آنها هم بتوانند در سرنوشت کشورشان نقش‌آفرین باشند در حالی که اینگونه نیست.

وی تصریح کرد: در کشور جمهوری اسلامی ایران برای مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان، شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری، مراجعه به آرای عمومی مردم است که هم حق مردم هم وظیفه مردم است که مشارکت کنند.

عسکری بیان کرد: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند دیگران برایشان تعیین‌تکلیف می‌کنند، بنابراین هیچ اندیشمندی نمی‌آید سرنوشت خود را دست دیگران بدهد که برایش تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به تأکیدات امام راحل برای شرکت در انتخابات افزود: ایشان همه را مکلف به شرکت در انتخابات به‌عنوان یک تکلیف شرعی می‌دانستند.

امام جمعه رفسنجان همچنین از تأکیدات سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای یاد کرد و خاطرنشان کرد: اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران در برابر سردار سلیمانی اظهار دوستی و مودت دارند و به او عشق می‌ورزند، باید ببینند اگر سردار سلیمانی بود از آنها چه می‌خواست که قطعا خواسته او دعوت به شرکت در انتخابات بود، بنابراین مردم با حضور خود هم تکلیف شرعی خود را در برابر سرنوشت خود انجام می‌دهند و هم دوستی خود در برابر حاج‌قاسم را ثابت می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انتخابات حاج قاسم حجت الاسلام عسکری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :