روراستی خبر می دهد:

افتتاح ستاد تبلیغات بانوان «آیت‌الله رئیسی» در رفسنجان/حجت الاسلام جلالی: فضای خوبی برای انتخابات در کشور حاکم است

  • شناسه خبر: 60027
افتتاح ستاد تبلیغات بانوان «آیت‌الله رئیسی» در رفسنجان/حجت الاسلام جلالی: فضای خوبی برای انتخابات در کشور حاکم است

ستاد تبلیغاتی بانوان آیت‌الله رئیسی در رفسنجان آغاز به‌کار کرد.

ستاد تبلیغاتی بانوان آیت‌الله رئیسی در رفسنجان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش روراستی، علی‌اکبر پورغلامعلی امشب در مراسم افتتاح ستاد مردمی بانوان آیت‌الله رئیسی در شهرستان رفسنجان اظهار داشت: امیدواریم این انتخابات نتیجه و حاصلش یک فتح بزرگ و یک نصرت بزرگ الهی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و از انتخابی که رخ خواهد داد همه شهیدان و روح امام و سردار سلیمانی فیض ببرند.

رئیس ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در شهرستان رفسنجان تصریح کرد: ملتی که بخواهد زمینه‌ساز ظهور باشد نیاز به مرد میدان دارد نه دیپلمات‌های پشت میز مذاکره، قصه تلخ فلسطین جلوی چشممان است بیش از ۷۰ سال با صهیونیست‌ها مذاکره می‌کنند هیچ نتیجه ای نداشتند تنها همین چند سالی که فرزندان حاج‌قاسم در جبهه مقاومت وارد صحنه شدند اسرائیل برای دفاع از خودش دیوار می‌کشد که این نشانه احمق بودن آنهاست آنها در جنگ ظرف دوازده روز شکست را پذیرفتند.

پورغلامعلی با اشاره به اینکه ایران در این هشت سال بدترین دولت تاریخش را به خود دید، افزود: اگر عنصری مانند خودشان انتخاب شود همین راه است، اگرچه مردم آستانه تحمل را نشان دادند که می‌میرند اما علیه نظام نخواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در این شرایط حق دارند معترض باشند، انتقاد مردم به عملکردها وارد است عملکرد کسانی که خودشان هم اذعان دارند از زمانی که ممکلت دست اصلاح‌طلبان است کشور به این وضعیت افتاده است.

رئیس ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی ابراز کرد: جمهوری اسلامی یک روز در بین ۲۰۰ کشور جهان صدو چهل و پنجم بود اما فرزندان این مرزو بوم نشان دادند که می‌توانند و با تلاش‌شان ایران امروز در برخی زمینه‌ها دوم  وسوم جهان و در خاورمیانه رتبه اول است و این‌ها امیدواری‌هایی‌ست که باید به جامعه القاء کنیم که فرزندان ما چه توانایی‌هایی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح گفت: در بین افرادی که هستند شاخص‌بندی کنیم بین خوب و بهترین، بهترین را باید انتخاب کنیم و عملکرد افراد را ببینیم.

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی هم ابراز امیدواری کرد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را شاهد باشیم و اظهار کرد: کوچ دسته‌جمعی تجار و بازرگانان و تولیدکنندگان به سمت آیت‌الله رئیسی را شاهدیم و آنها گفته‌اند جهش تولید و راه‌اندازی کارخانه‌ها و مانع‌زدایی در پشتیبانی از آیت‌الله رئیسی است و مردم هم امیدوار شدند.

وی متذکر شد: مردم هم فهمیده‌اند قرار است وضعیت اقتصاد ورشکسته کشور خوب شود و در مجموع فضای خوبی در کشور برای انتخابات حاکم است که امیدواریم حضور حداکثری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
9 دی آب آشامیدنی آیت الله رئیسی افتتاح ستاد بانوان آیت الله رئیسی انتخابات رفسنجان رفسنجان روراستی روراستی فضای سبز
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ریحانه

    سلام آدرس ستاد بانوان کجا هست؟