مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان:

زیندینی: مس در جایگاه هشتم تا دهم قرار می گیرد

  • شناسه خبر: 60123
زیندینی: مس در جایگاه هشتم تا دهم قرار می گیرد

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان گفت: تیم مس در این فصل در جایگاه بین هشتم تا دهم قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان گفت: تیم مس در این فصل در جایگاه بین هشتم تا دهم قرار خواهد گرفت.

به گزارش روراستی، مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در حاشیه اردوی تدارکاتی تیم مس در ورزشگاه دانشکده تربیت بدنی در تهران در خصوص وضعیت تیم اظهار کرد: تیم مس بعد از بازی با سپاهان از نظر روحی به هم ریخته بود اما طی یکی، دو هفته گذشته هم از نظر روحی روانی با بچه‌ها کار شد و هم از نظر آماده‌سازی تیم مقابل پرسپولیس و بازی‌های باقیمانده در فصل، برنامه‌ریزی و تمرینات خوبی در حال انجام است.

وی افزود: چند بازیکن مصدوم داشتیم که مصدومیت‌شان برطرف شده و با تیم هماهنگ شدند و برابر پرسپولیس همه بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت و برنامه‌ریزی  کردیم روند تیم بهتر شود و و نتایج خوبی بگیریم که تیم در جایگاه خوبی باشد.

برگزاری بازی دوستانه با سایپا قبل از بازی با پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در خصوص بستن قرارداد با محمد انصاری اما استفاده نکردن از وی توضیح داد: محمد انصاری در یک بازی تدارکاتی از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد، در بازی با سپاهان هم می‌توانست بازی کند که دکتر تیم تشخیص داد بازی نکند بهتر است، وضعیت او الان خوب و آماده است و با تشخیص سرمربی می‌تواند بازی می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مس، قبل از بازی با پرسپولیس یک بازی دوستانه با سایپا برگزار خواهد کرد و به رفسنجان برمی‌گردد‌ و تمرینات خود را ادامه می‌دهد.

زیندینی ادامه داد: بازی با پرسپولیس و فولاد خوزستان هر دو در رفسنجان برگزار می‌شود و سعی می‌کنیم از هر دو بازی نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص روند تکمیل ورزشگاه شهدای مس هم بیان کرد: پیمانکار جدید برای ورزشگاه انتخاب شده و در حال تجهیز کارگاه است که از هفته آینده شروع به کار می‌کند.

چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای مس جمع می شود/تیم مس صاحب هتل می شود

زیندینی تصریح کرد: با هزینه خود باشگاه و با هماهنگی مدیران مجتمع، پنج چمن تمرین در حال آماده‌سازی است که برای اواسط شهریور آماده می‌شوند که احتمالا یکی از این چمن‌ها به ورزشگاه شهدای مس می‌رود و چمن مصنوعی جمع خواهد شد و برای سال آینده از نظر چمن مشکلی نداریم، ضمن اینکه ورزشگاه اصلی برای سال ۱۴۰۱ آماده می‌شود.

وی در خصوص برنامه باشگاه برای فصل آینده گفت: دنبال این هستیم که تیم درجایگاه بهتری قرار گیرد، برای فصل فعلی زیرساخت نداشتیم، بنابراین دنبال مصوبه هیأت مدیره برای خرید ساخت هتل برای تیم مس هستیم و امیدواریم سال آینده جایگاه خیلی بهتری داشته باشیم و برای سال سوم هم برای کسب سهمیه آسیا تلاش خواهیم کرد.

زیندینی در پایان ابراز کرد: تیم مس در این فصل در جایگاه بین هشتم تا دهم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اردوی تدارکاتی پایتخت پرسپولیس لیگ برتر مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :