طی امروز انجام شد؛

بازدید سرزده نماینده از اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان/زمین خواران مشهور معرفی شوند

  • شناسه خبر: 60166
بازدید سرزده نماینده از اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان/زمین خواران مشهور معرفی شوند

حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان رفسنجان به طور سرزده بازدید کرد.

حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان رفسنجان به طور سرزده بازدید کرد.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام حسین جلالی امروز ۲۴ خردادماه ۱۴۰۰ در حاشیه بازدید سرزده از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان رفسنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه ۷۰ درصد طرح کاداسر در شهرستان های رفسنجان و انار پیشرفت دارد، ۳۰ درصد باقیمانده هم باید هرچه سریعتر انجام شود که زمین ها ثبت شود تا جلوی زمین خواری و تصرف از سوی زمینخواران گرفته شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: لیست سیاه زمین خواران شهر را تهیه و با رزومه به مراجع مربوطه ازجمله منابع طبیعی، محیط زیست و دادگستری ارسال شود تا زمینخواران مشهور شهر شناسایی شوند که دیگر نتوانند به زمینخواری و تصرف اراضی مردم ادامه دهند.

وی در خصوص همسان سازی حقوق کارمندان قوه قضائیه قول پیگیری داد و افزود: بعضی مشکلاتی که در حوزه واگذاری زمین وجود دارد نیاز به بند قانونی دارد که در مجلس آن را دنبال می کنم.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: تک برگ کردن سند زمین ها و املاک باید سرعت بیشتری بگیرد، علی رغم اینکه پایان مهلت انجام این طرح سال ۹۸ بود، به دلیل کرونا تمدید شده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم اسناد دفترچه ای خود را با مراجعه به ثبت اسناد به سند تک برگ تبدیل کنند تا اموالشان بهتر حفظ شود، گفت: باید تلاش بیشتری در شناسنامه دار کردن زمین ها صورت گیرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در ادامه خواستار نظارت و مراقبت بیشتر نسبت به عملکرد کارشناسان ثبت اسناد شد و ابراز کرد: چنانچه کارشناسی، تخلفاتی در جهت کد دادن به زمین خواران داشته باشد باید با او برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اداره ثبت اسناد رفسنجان بازدید سرزده حجت الاسلام جلالی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :