رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در رفسنجان:

نسل جوان جلوه ای از بصیرت در انتخابات به نمایش گذاشت

  • شناسه خبر: 60331
نسل جوان جلوه ای از بصیرت در انتخابات به نمایش گذاشت

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی گفت: یکی از جلوهای ویژه و برکات این دوره فعالیت ستاد مردمی آیت لله رئیسی حضور موثر جوانان بااستعداد، پر انرژی و با انگیزه بود که با قبول مسئولیت و انجام آن با زیباترین و بهترین صورت تصاویر بدیعی از پیوند نسل جدید با نسل های قبل در عرصه تبلیغات و روشنگری افکار عمومی ایفا نمودند.

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی گفت: یکی از جلوهای ویژه و برکات این دوره فعالیت ستاد مردمی آیت لله رئیسی حضور موثر جوانان بااستعداد، پر انرژی و با انگیزه بود که با قبول مسئولیت و انجام آن با زیباترین و بهترین صورت تصاویر بدیعی از پیوند نسل جدید با نسل های قبل در عرصه تبلیغات و روشنگری افکار عمومی ایفا نمودند.

به گزارش روراستی، رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در رفسنجان در خصوص برنامه های ستاد در دوران انتخابات مطالبی به شرح ذیل بیان کرد:

بنام خدا و با سلام و صلوات بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاک و مطهرشان و با سلام و تشکر از پایگاه روراستی و مخاطبین محترم این پایگاه خبری.

در خصوص ستاد مردمی انتخابات ریاست جمهوری”ایران ما ” شهرستان رفسنجان مطالبی را عرض می کنم؛ ابتدا تبریک عرض می کنم پیروزی بسیار بزرگ ملت بزرگ ایران را در انتخابات پیش رو. پیروزی که شبیه معجزه بود و البته همه این موفقیت عنایت ویژه خداوند و مصداق آیه “واِلذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا ” بود.

مردم نه تنها با مشارکت بسیار بالا در شرایط کنونی زیر میز همه دشمنان زدند؛ بلکه با انتخاب آیت الله رئیسی مشت محکمی هم بر دهان همه بدخواهان داخلی و خارجی ملت ایران کوبیدند.
ستاد مردمی ایت آلله رئیسی، “ایران ما” شهرستان رفسنجان با شروع قانونی تبلیغات کارخودش را در قالب ۱۴ معاونت و بیش از ۱۸ کمیته تخصصی شروع کرد.
راه اندازی ۱۲ ستاد شهری آقایان و بانوان در شهرهای شهرستان رفسنجان و نیز راه اندازی بیش از ۴۰ مکان تحت عنوان ستاد مردمی روستایی در بخش مرکزی و بخش های تابعه شهرستان رفسنجان از دیگر اقدامات ستاد مردمی شهرستان رفسنجان ” ایران ما” بود.

از آنجا که فضای حاکم بر افکار عمومی بدلیل ناکارآمدی دولت مستقر و نارضایتی زیاد مردم از سوء مدیریت و گلایه های بحق از اوضاع اقتصادی هنوز انتخاباتی نشده بود، رویکرد ستاد مردمی به حضور بیشتر در اجتماعات و ارتباط چهره به چهره و رو در رو برای گرم کردن فضای انتخابات در دستور کار همه معاونت ها و کمیته های چندگانه قرار گرفت و حاصل آن نشست های تخصصی متعدد و با کیفیت در حوزه شهرستان رفسنجان از”مطقه خنامان، کبوترخان، منطقه سرچشمه تا حومه شرقی و غربی و روستاهای بخش مرکزی و نیز بخشهای فردوس،بهرمان،کشکوئیه و…بود.

راه اندازی گروههای متعدد در فضای مجازی با تعدا بالای عضو تحت عنوان کمیته های فضای مجازی ستاد مردمی شهرستان و نشست های متعدد تحلیلی این کمیته ها از دیگر اقدامات بسیار تاثیر گزار ستاد مردمی شهرستان بود.

یکی از جلوهای ویژه و برکات این دوره فعالیت ستادمردمی آیت لله رئیسی حضور موثر جوانان بااستعداد، پر انرژی و با انگیزه بود که با قبول مسئولیت و انجام آن با زیباترین و بهترین صورت تصاویر بدیعی از پیوند نسل جدید با نسلهای قبل در عرصه تبلیغات و روشنگری افکار عمومی ایفا نمودند.

لازم به ذکر است کلیه هزینه های ستاد مردمی شهرستان رفسنجان توسط حامیان مردمی تحت عنوان نذر پیروزی آیت الله رئیسی بدون مطالبه و در خواست مسئولان ستاد تامین گردید.

از آنجا که آیت الله رئیسی تاکید کردند، کمک های مردمی به جای تبلیعات صرف کمک به محرومان و نیازمندان شود، در همین راستا با اعلان آمادگی یکی از حامیان آیت الله رئیسی ستاد مردمی شهرستان تمهیدات لازم جهت آماده کردن ۲۵۰ بسته معیشتی و توزیع آن در بین نیازمندان به عمل آمد و به بهترین نحو انجام گرفت که مستندات آن موجود است.

همچنین برای پاسخ به تقاضاهای شهروندان مبنی بر برگزاری جشن پیروزی آیت الله رئیسی با تشکیل کمیته مشترک برگزاری جشن با حضور تعدادی از دوستان ستاد مرکزی و ستاد مردمی، پیش بینی برگزاری جشن خیابانی با حرکت از سه مبدا به سمت محل پیش بینی شده در میدان رو بازجنب مصلی، الحمدلله این جشن با شکوه و حضور بسیار خوبی برگزار گردید و حضور سردار لیالی معاون سیاسی سردار شهید سلیمانی در سپاه قدس در این جشن برای عرض تبریک و تشکر از مردم بزرگوار شهرستان رفسنجان نیز از برکات میلاد امام رضا (ع) بود که جای شکر دارد.

اعتقاد و ایمان راسخ داریم؛ این حضور باشکوه مردم در انتخابات و این نتیجه قاطع، همه از الطاف خداوند و عنایت ویژه ولی نعمتمان آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام بود و بخاطر این پیروزی بزرگ و شیرین سجده شکر به درگاه خدای مهربان بجای می آوریم و از همه آحاد مردم که این حماسه بزرگ را رقم زدند صمیمانه تشکر می کنیم و به همه خواهران و برادرانم در ستاد مرکزی آیت الله رئیسی و ستاد مردمی آیت الله رئیسی “ایران ما” خسته نباشید و خدا قوت عرض می کنم و همت شما را می ستایم.

خداوند بر طول عمر حضرت امام خامنه ای عزیز بیفزاید و آیت الله رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران را در خدمت به ایران و اسلام عزیز موفق بدارد.

ان شاءالله
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
برادر کوچک و خادم ستاد مردمی ایت الله رئیسی” ایران ما” شهرستان رفسنجان.
علی اکبر پورغلامعلی

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات جشن پیروزی رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی علی اکبر پورغلامعلی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :