افتتاح ساختمان جهاد کشاورزی بخش فردوس

  • شناسه خبر: 60335
افتتاح ساختمان جهاد کشاورزی بخش فردوس

ساختمان اداری جهاد کشاورزی بخش فردوس افتتاح شد.

ساختمان اداری جهاد کشاورزی بخش فردوس افتتاح شد.

به گزارش روراستی، عباس سعیدی صبح امروز در حاشیه افتتاح ساختمان جهاد کشاورزی بخش فردوس اظهار کرد: در دهه ۷۰ دو مرکز خدمات کشاورزی در انار و کبوترخان وجود داشت و این جمعیت کشاورز باید برای دریافت خدمات از جمله دریافت کود و سم و…مسیرهای طولانی را یپمایند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان ادامه داد: با وجود اینکه با این سیستم نمی شد ادامه داد، تصمیم خودسرانه و انقلابی گرفتم و چهار مرکز خدمات کشاورزی بدون هیچ مجوزی در کشکوئیه، نوق، فردوس و اسماعیل آباد راه اندازی کردم که با مخالفت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت مواجه شدم اما زمانی که خودشان این مسیرها را طی کردند حق به کشاورزان دادند و مراکز تأیید شدند و از همان زمان پایه گذاری شدند.

وی تصریح کرد:  شوراها کمک دادند مراکز راه‌اندازی شد و این ساختمان از آن زمان مانده بود و امروز که جزو ضروریات منطقه است، برای استفاده کشاورزان از نظر کارشناسان برای بالابردن عملکرد در واحد سطح و …راه اندازی شده است.

سعیدی با قدردانی از همه کسانی که در این زمینه کمک کردند، گفت: برای امکانات و تجهیزات اداری طی امسال حمایت لازم می شود و برای اختصاص خودرو باید بررسی شود اگر مقدور باشد یک دستگاه خودرو به این مرکز اختصاص خواهد یافت.

وی در خصوص راه اندازی آزمایشگاه در منطقه گفت: در صورتی که بخش خصوصی ورود کند ما حمایت تسهیلاتی خواهیم داشت و در زمینه کارهای گیاهپزشکی، دولت کمک های لازم را انجام می دهد.

شایان ذکر است: این ساختمان با ۳۸۰ متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بخش فردوس جهاد کشاورزی ساختمان جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی شمال کرمان عباس سعیدی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :