روراستی گزارش می دهد:

مطالبه مردم بی‌آب نوق رفسنجان از امام جمعه جدید/امام جمعه حاضر به معارفه نشد

  • شناسه خبر: 60339
مطالبه مردم بی‌آب نوق رفسنجان از امام جمعه جدید/امام جمعه حاضر به معارفه نشد

امام جمعه جدید صفائیه مرکز بخش فردوس رفسنجان امروز به‌دلیل مطالبه مردمی در خصوص آب شرب در مراسم معارفه خود شرکت نکرد و خواستار رسیدگی هره سریع تر به این مشکل شد.

امام جمعه جدید صفائیه مرکز بخش فردوس رفسنجان امروز به‌دلیل مطالبه مردمی در خصوص آب شرب در مراسم معارفه خود شرکت نکرد و خواستار رسیدگی هره سریع تر به این مشکل شد.

به گزاش روراستی، مسأله آب نوق علیا به‌ویژه روستای مهدی‌آباد سال‌هاست که بحرانی‌ست و از مهرماه سال گذشته مسؤولان قول و وعده‌هایی برای حفر چاه و حل مشکل چندین ساله آب این منطقه را دادند که عملی نشد.

به زعم خیلی از مطلعان مسأله چاه آب سیاسی شده و اجازه حفر چاه و بردن آب داخل لوله‌های منازل مردم نمی‌شود، نماینده هم علی‌رغم تلاش و مجاهدت فراوان برای آبرسانی به این روستاها دستش به جایی نرسید و تجمع اهالی منطقه هم مقابل فرمانداری، دفتر امام جمعه، شرکت آبفا و در نهایت استانداری کرمان بی‌نتیجه ماند..

اما امروز طبق برنامه قبلی قرار بود مراسم معارفه حجت‌الاسلام علی رفیعی امام جمعه جدید شهر صفائیه برگزار شود که این‌بار مردم دست به دامان امام جمعه جدید شدند و در مسیری که وی به سمت مراسم معارفه می‌رفت جلوی او ا گرفته و مطالبه خود را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام رفیعی هم با شنیدن درد و رنج چندین ساله مردم این منطقه از رفتن به مراسم امتناع کرد و خواهان رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع شد.

حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه جدید صفائیه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بنده به حمایت از مردم برای تأمین آب شرب حاضر به معارفه  نشدم و تا زمانی که مشکل آب حل نشود حاضر به این کار نمی‌شوم.

وی بیان داشت: من امام جمعه همین مردم هستم و مردم این منطقه قرار است پشت سر من نماز بخوانند، بنابراین باید حامی مردم باشم و از حقو‌ق‌شان دفاع کنم.

رفیعی ادامه داد: امروز شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور می‌داند که من امروز معرفی نشدم و این خبر به دفتر مقام معظم رهبری خواهد رسید، چرا باید به‌دلیل سیاست‌بازی برخی، مردم متضرر بشوند و رنج بی‌آبی بکشند در حالی که مردم این خطه همواره پای کار انقلاب بوده و هستند.

وی تصریح کرد: در برابر مشکلات مردم نباید سرمان را پایین بیندازیم و فکر چاره‌ای نباشم، لذا با توجه به اینکه من نماینده مقام معظم رهبری در این منطقه هستم، در قبال مسؤولیتی که قبول کردم خود را حامی مردم می‌دانم و خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این مشکل هستم.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
آب امام جمعه جدید صفائیه بی آبی معارفه نوق رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :