آغاز به‌کار رسمی سومین جشنواره «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان

  • شناسه خبر: 60354
آغاز به‌کار رسمی سومین جشنواره «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان

سومین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان با موضوع ویژه دختران امام رضایی، برگزار می‌شود.

سومین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» در رفسنجان با موضوع ویژه دختران امام رضایی، برگزار می‌شود.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان، شهردار رفسنجان از آغاز به‌کار رسمی سومین جشنواره سراسری عکس بانوان به برکت میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها و روز دختران با موضوع ویژه «دختران امام رضایی» در سالروز ولادت امام هشتم خبر داد.

محمد مختاری با اشاره به اینکه جشنواره سوم همزمان با یکم تیرماه و ولادت حضرت امام رضا (ع) آغاز به‌کار کرد، گفت: این رویداد فرهنگی با هدف کشف استعدادهای عکاسی در خانم‌ها و به‌عنوان بستری برای نمایش دغدغه‌های زنان و دختران برنامه‌ریزی شده و برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» ضمن تأکید بر اهمیت نقش زنان و دختران در خانواده و جامعه، می‌تواند به افزایش مشارکت بانوان در صحنه‌های فرهنگی و اجتماعی منجر شود.

شهردار رفسنجان زمان برگزاری جشنواره را از میلاد حضرت امام رضا (ع) تا عید قربان اعلام کرد و از اضافه شدن بخش ویژه «دختران امام رضایی» در این دوره خبر داد و گفت: بانوان و هویت ملی، مادر و دختری، دختران و امید به زندگی و زنان و آداب دینی و مذهبی به‌عنوان محورهای اصلی سومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» در نظر گرفته شده‌اند.

شایان ذکر است؛ سومین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» از یکم لغایت سی‌ام تیرماه برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از فراخوان جشنواره می‌توانند به نشانی www.dokhtaranphoto.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
از چشم دختران ببینیم جشنواره شهرداری رفسنجان مسابقه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :