افتتاح کانون علمی تربیتی علمدار رفسنجان

  • شناسه خبر: 60358
افتتاح کانون علمی تربیتی علمدار رفسنجان

کانون علمی تربیتی علمدار وابسته به حسینیه نخل رفسنجان افتتاح شد.

کانون علمی تربیتی علمدار وابسته به حسینیه نخل رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام مصطفی رمضانی در حاشیه افتتاح کانون علمی تربیتی علمدار اظهار کرد: حسینیه نخل از ۷۰ سال پیش وقف شده و دغدغه اخدمان حسینیه نخل و عزیزان فرهنگی کار برای نوجوانان بود به طوری که می گفتند کار برای همه قشر می شود اما قشر نوجوان مغفول مانده است.

روحانی هیأت کربلا عنوان کرد: از یک سال پیش شروع به کار مکتب القاسم می گذرد که حدود ۱۵۰ حافظ و در حال حفظ قرآن داریم و استارت این کانون در یک سال پیش زده شده که کرونا کار را به تعویق انداخت.

رمضانی افزود: طرح تبلیغی و پایلوت در دو، سه ماه گذشته اجرا و ۲۰ دانش آموز دختر و پسر مراجعه کردند و در کلاس ها شرکت کردند.

وی ادامه داد: کلاس های تقویتی ریاضی پایه هفتم، هشتم، نهم و دهم برای راهیابی بچه ها به مدارس تیزهوشان و خاص در این کانون برگزار می شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: بچه هایی که در کانون پرورش می یابند تا دانشگاه با ما هستند و بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی بچه های جدید را تحویل می گیرند و به صورت چرخش نخبگانی کار انجام می شود.

وی یکی از اهداف طرح را شناسایی استعدادها برشمرد و گفت: اردوهای علمی و تفریحی یکی از برنامه های جانبی این کانون است و امیدواریم با کمک همدیگر بچه ها را رشد دهیم و بتوانیم این طرح را پیاده کنیم و در سال های آینده میوه های این طرح را بچینیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حسینیه نخل کانون تربیتی علمدار نوجوانان هیأت کربلا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :