روراستی خبر می دهد:

برگزاری مسابقات فوتسال بانوان رفسنجان/افتتاح اولین تیم فوتبال بانوان شهرستان

  • شناسه خبر: 60382
برگزاری مسابقات فوتسال بانوان رفسنجان/افتتاح اولین تیم فوتبال بانوان شهرستان

مسابقات فوتسال بانوان شهرستان رفسنجان و افتتاح اولین تیم فوتبال این شهرستان برگزار شد.

مسابقات فوتسال بانوان شهرستان رفسنجان و افتتاح اولین تیم فوتبال این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روراستی، مسابقات فوتسال بانوان رفسنجان و افتتاحیه اولین تیم فوتبال بانوان در رفسنجان برگزار شد.

مرضیه جعفری نائب رئیس هیأت فوتبال استان کرمان در خصوص مسابقات اظهار کرد: این مسابقات زیرمجموعه مسابقات قهرمانی استان هستند که به‌خاطر کرونا استان را به چهار بخش شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم کردیم و مسابقات به‌صورت منطقه‌ای برگزار شد.

وی افزود: در رفسنجان به‌دلیل فعالیت‌های خیلی خوبی که در رشته فوتسال زیر نظر خانم ترکمان نائب رئیس هیأت فوتبال این شهرستان انجام می‌شود، هفت تیم حضور داشتند.

جعفری ادامه داد: یک تیم در رفسنجان قهرمان شد و به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانی استان صعود کرد و تیم‌های صعودکننده از مناطق چهارگانه استان به مرحله نهایی راه می‌یابند.

نائب رئیس هیأت فوتبال استان کرمان گفت: با توجه به اینکه دو تیم فوتسال و دو تیم فوتبال بانوان از استان در لیگ برتر کشور داریم، یکی از اهداف‌مان در کنار برگزاری مسابقات قهرمانی استان، استعدادیابی برای این تیم‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های سیرجان و بم هم بالای یک تیم دارند و باید قهرمان آنها هم مشخص شود که چهار تیم برای  مرحله نهایی بازی‌ها بالا بیاید و پس از رقابت برای قهرمانی، سهمیه کشوری کسب کنند.

سیدامیر حسینی رئیس هیأت فوتبال شهرستان رفسنجان هم اظهار کرد: امروز موفق شدیم آیین افتتاح آکادمی‌های فوتبال و فوتبال بانوان رفسنجان را برای اولین بار استارت بزنیم و این اتفاق همراه با مسابقه بین تیم‌های صنعت مس و پرسپولیس و حضور ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال و رئیس هیأت فوتبال استان برگزار شد.

وی افزود: فوتبال در شهرستان‌های استان کرمان به‌عنوان قطب فوتبال بانوان کشور در حال انجام است، بم، سیرجان و کرمان فوتبال بانوان‌شان تشکیل شده بود و در سطح کشور حائز رتبه و مقام هستند و این اتفاق باید برای رفسنجان هم می‌افتاد که امیدواریم باشگاه صنعت مس مانند همیشه با تعامل و همدلی حمایت از تیم بانوان هم داشته باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال صنعت مس رفسنجان یکی از بهترین تیم‌های کشور است و در کنار تیم صنعت مس در شهرستان موفق شدیم هشت تیم فوتبال پایه‌ریزی کنیم و برای اولین‌بار داور بانوان داریم که در سطح کشور داوری می‌کند و بالاترین درجه داوری را در حال گذراندن است و سعی داریم کلاس‌های داوری در سطح بالا به صورت منظم هم در بحث آقایان و هم بانوان به بهترین شکل انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
فوتبال بانوان رفسنجان فوتسال بانوان قهرمانی استان لیگ برتر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :