رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) خبر داد:

تجهیز مرکز ام آر آی رفسنجان به به‌روزترین دستگاه/شنبه، آغاز فعالیت مجدد

  • شناسه خبر: 60393
تجهیز مرکز ام آر آی رفسنجان به به‌روزترین دستگاه/شنبه، آغاز فعالیت مجدد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از خرید به‌روزترین دستگاه ام آر آی برای بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) و فعالیت آن برای بیماران خبر داد.

رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان از خرید به‌روزترین دستگاه ام آر آی برای بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) و فعالیت آن برای بیماران خبر داد.

به گزارش روراستی، دکتر موسوی رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) در خصوص علت تعطیلی مرکز ام آر آی بیمارستان گفت: زمان نصب دستگاه، قرارداده ۱۰ ساله ام آر آی بسته شده بود و پیش بینی نکرده بودند که تحویل دانشگاه شود و الان قرارداد تمام شده و دستگاه را می برند.

وی ادامه داد: ما پیگیری کردیم دستگاه به‌روزتری برای بیمارستان خریدای کردیم که در حال ورود به کشور است و تا زمانی که دستگاه می آید درخواست دادیم تا نصب دستگاه جدید، دستگاه فعلی بماند که بخش خصوصی عنوان می کند ۱۴ میلیارد تومان هزینه دستگاه را باید بپردازید که این مبلغ خیلی بالاست، بنابراین باتوجه به موافقتی که صورت نگرفت، بعد از انتخابات ام آر آی را تعطیل کرد.

رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب  (ع) رفسنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر طبق حکم دادستانی باید تا زمانی که دستگاه جدید نصب و شروع به فعالیت می کند، دستگاه فعلی باید به بیماران خدمات دهد.

وی متذکر شد: مرکز ام آر آی رفسنجان از فردا مجدد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و دستگاه جدید هم که متعلق به دانشگاه خواهد بود، پس از نصب و راه اندازی به بیماران خدمات خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ام آر آی بیمارستان علی بن ابیطالب دکتر موسوی رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :