با حضور معاون وزیر علوم انجام شد؛

افتتاح ۵ پروژه عمرانی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان

  • شناسه خبر: 60513
افتتاح ۵ پروژه عمرانی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان

با حضور معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۵ پروژه عمرانی در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان افتتاح شد.

با حضور معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۵ پروژه عمرانی در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش روراستی، با حضور محمدتقی نظرپور معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ساختمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (دانشکده مدیریت و اقتصاد) دانشگاه ولیعصر (عج) با زیربنای  ۶ هزار متر مربع و محوطه‌سازی ۴۷۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

این دانشکده در ساختمانی دو طبقه از سال ۱۳۹۵ شروع به ساخت شد و پایان سال ۱۳۹۹ تکمیل شده است.

فاز اول مجموعه گلخانه‌های آموزشی تحقیقاتی دانشکده کشاورزی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان افتتاح شد، ساخت این مجموعه که مجهز به سیستم‌های خنک‌کننده پَد و فَن، گرمایش گرماتاب و سیستم مه‌پاش است از سال ۱۳۹۸ آغاز شده و سال ۱۴۰۰ تکمیل شده است که مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

مرکز نظارت تصویری سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان پروژه دیگری بود که افتتاح شد،  این مرکز به تعداد ۳۷۹ دوربین جدید و به‌روز و سه مرکز سرور برای حفاظت از مجموعه دانشگاه ولیعصر(عج) مجهز شده است.

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه با زیربنا ۳۷۵ متر مربع و اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد. شروع ساخت این آزمایشگاه از سال ۱۳۹۸ بوده که سال ۱۴۰۰ تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

بازسازی سالن آمفی‌تئاتر موزه که از سال ۱۳۹۸ شروع شده شامل تعویض کامل پارچه‌کوبی دیوار، رنگ آمیزی کامل در و دیوارهای چوبی، تعویض کامل صندلی‌ها، ساخت اتاق کنترل، تعویض کامل موکت و لب پله، نصب پرده اکران و اصلاح کامل سیستم برق‌کشی و نورپردازی با اعتبار ۹۵۰ میلیون تومان دیگر افتتاحیه امروز بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاح پروژه عمرانی دانشگاه ولیعصر معاون وزیر علوم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :