اجرای عملیات ساماندهی و بهسازی بلوار طالقانی شهر رفسنجان

  • شناسه خبر: 60579
اجرای عملیات ساماندهی و بهسازی بلوار طالقانی شهر رفسنجان

فاز اول عملیات ساماندهی و بهسازی بلوار طالقانی با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال آغاز شده است.

فاز اول عملیات ساماندهی و بهسازی بلوار طالقانی با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال آغاز شده است.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان، با توجه به اینکه بلوار طالقانی یکی از مهم‌ترین راه‌های شریانی شهر رفسنجان محسوب می‌شود و به مرور زمان  فرسوده شده است، عملیات بهسازی آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

فاز اجرایی رفوژ میانی بلوار طالقانی از میدان شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی آغاز و به تقاطع خیابان ۱۷ شهریور و خیابان امیرکبیر ختم می‌شود.

ایجاد فضای مناسب، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و بهبود منظر شهری از جمله اهداف این پروژه است که با مساحت ۵۳۰۰ مترمربع که شامل سنگفرش به متراژ ۳۰۰۰ مترمربع، جدول‌گذاری به متراژ ۳۹۰۰ متر طول و کوبیک ۵۵۰ متر مربع اجراخواهد شد.

اجرای آبنما، نورپردازی، نصب المان شهری، دورچینی درختان و ایجاد فضای سبز بدون کوچکترین تغییر در بافت کلی بلوار از جمله کارهایی است که در این پروژه انجام می‌شود.

عملیات ساماندهی و بهسازی بلوار مذکور با پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۰ درصد در حال اجراست و با توجه به اینکه عملیات اجرایی آن از اواخر خردادماه ۱۴۰۰  آغاز شده است، پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه در ماه‌های آتی به اتمام برسد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

برچسب ها:
بلوا طالقانی بهسازی سیمتری شهر رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :