سخن حجت الاسلام جلالی با مردم و مسؤولان:

از مسأله دانشگاه حضرت نرجس نخواهم گذشت

  • شناسه خبر: 60629
از مسأله دانشگاه حضرت نرجس نخواهم گذشت

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از مسأله دانشگاه حضرت نرجس نخواهم گذشت و این دانشگاه باید مستقل به فعالیتش ادامه دهد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از مسأله دانشگاه حضرت نرجس نخواهم گذشت و این دانشگاه باید مستقل به فعالیتش ادامه دهد.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام جلالی طی سخنانی با مردم و مسؤولان شهرستان رفسنجان گفت:

یکسال از دوره نمایندگی مجلس گذشت، علی‌رغم کاستی ها و ضعف هایی که در برخی از مدیریت ها و ادارات شهرستان وجود داشت، سعی شد با مدارا و تذکر، از چالش و درگیری پرهیز شود و تا پایان عمر دولت، اوقات کسی را تلخ نسازیم، لذا بنا را بر تعویض، عزل مدیران و معرفی مدیران جدید نگذاشتیم، که باید در این خصوص از مردم شریف شهرستان عذرخواهی نمایم و متذکر شوم؛ به خاطر  مصالحی که قابل ذکر نیست، در این خصوص ورود نکردم و امید بخشش از خداوند و مردم نجیبمان دارم.

ان‌شاءالله خداوند صبری عطا کند تا ناگفته هایم که مثنوی هفتادمن کاغذ می‌شود، را نگویم و به عنوان اسرار حفظ کنم.

اما موضوعی که ضرورت دارد اجمالا به آن کوتاه اشاره کنم، مسأله دانشگاه دخترانه حضرت نرجس سلام الله علیهاست که تنها دانشگاه دخترانه جنوب شرق کشوراست و نمی‌توان از این موضوع گذشت.

مدیریت دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان علی‌رغم تذکرمعاونین وزارت علوم، نماینده رفسنجان، امام جمعه محترم و دلسوزان و دغدغه مندان عرصه علم و دانش و خانواده های معزز شهدا، با تصمیم بر ادغام دانشگاه نرجس (س) با دانشگاه ولیعصر(عج) کمر به نابودی دانشگاه دخترانه حضرت نرجس در اواخر دولت بسته اند که این تصمیم نگران کننده است.

مسؤولان دانشگاه باید به دنبال جبران ضعف های مدیریتی که منجر به کاهش رتبه دانشگاه ولی عصر(عج) شده و متاسفانه از جهات مختلف تنزل پیدا کرده است، باشند و ان‌شاءالله  به این آرزوی  توهمی خود نخواهند رسید و با روی کارآمدن دولت عدالت و کرامت، در اجرای این تصمیم خود ناکام خواهند ماند و دانشگاه حضرت نرجس (س) علی‌رغم میل بدخواهان روز به روز بالنده تر و سرافراز تر با حضور دختران و زنان قهرمان جنوب شرق مستقل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه در حاشیه مراسم افتتاح مرکز خراسان شناسی، اعتراض شدید خود را از عملکرد غیرقابل دفاع مدیریت دانشگاه ولی عصر (عج)  با آقای غلامی وزیر علوم، اعلام نمودم و به مردم شریف شهرستان های رفسنجان و انار قول خواهم داد که دانشگاه حضرت نرجس (س) به اصل خویش باز خواهد گشت.

ان‌شاءالله

برچسب ها:
حجت الاسلام جلالی دانشگاه نرجس دانشگاه ولیعصر نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس وزارت علوم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :