وزیر بهداشت از خیران حوزه سلامت در رفسنجان تجلیل کرد

  • شناسه خبر: 6110
وزیر بهداشت از خیران حوزه سلامت در رفسنجان تجلیل کرد

با حضور وزیر بهداشت از شش نفر از خیران رفسنجان در حوزه سلامت به نام های حاج محمد فروتن، غلامرضا محمدی، حاج محمد مهدی کارآموز، پروین آراسته، سید احمد مرعشی و جواد نظری با اهدای لوح سپاس تجلیل شد. به گزارش روراستی سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این […]

با حضور وزیر بهداشت از شش نفر از خیران رفسنجان در حوزه سلامت به نام های حاج محمد فروتن، غلامرضا محمدی، حاج محمد مهدی کارآموز، پروین آراسته، سید احمد مرعشی و جواد نظری با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

به گزارش روراستی سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آیین گفت : خیرین در استمرار خدمتگذاری در حوزه سلامت نقش پررنگی را ایفا می کنند و امید است حضور خیرین در حوزه سلامت در مناطق مختلف پررنگ تر شود.

وی افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی، پشتیبان طرح تحول نظام سلامت هستند و سه قوه نیز برای استمرار طرح در قالب قوانین دایم تلاش می کنند.
وی تاکید کرد : باید از فرصت ها استفاده کنیم زیرا همه مردم علاقمند هستند به موضوع سلامت پرداخت شود و در این زمینه از رهبر معظم انقلاب برای پشتیبانی از طرح تحول نظام سلامت تقدیر می کنیم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بدون علم و دانش و پژوهش هیچ ملتی نتوانسته، مسیر عزت و سربلندی را طی کند و باید به محیط های علمی توجه و در راستای تحقق شعارهای اول انقلاب تلاش کنیم.
وی گفت: صاحبان علم و اندیشه، محیط های دانشگاهی و فرهیختگان جزء الزاماتی است که می تواند ما را به هدف پیش رو نزدیک کند.
قاضی زاده هاشمی بیان کرد : رهبر معظم انقلاب همواره بر توجه به علم و عالم تاکید داشته اند که در راس همه اینها باید دانشگاه ها و حوزه ها قرار گیرد زیرا اگر بخواهیم به سعادت دست یابیم باید از راه علم و دانش باشد.
وی گفت: خوشحال هستیم که عده ای از مردم و خیرین اموال خود را در مسیر توسعه وقف می کنند.
وی افزود : دانشکده پزشکی مقدمه ای برای ورود دانشجویان و افزایش ظرفیت دانشجو است و امیدواریم خیرین در این زمینه پیش قدم باشند و اقدامات پذیرش بیشتر دانشجو را فراهم کنند.
وزیر بهداشت با اشاره به طولانی شدن زمان اجرای برخی طرح های عمرانی گفت : یکی از دانشکده های بهداشت بعد از 28 سال تکمیل شد که نباید این گونه طرح های عمرانی طول بکشد.
وی اضافه کرد : پیشرفت کشور در گرو اعتماد است و همه باید با همدلی و اعتماد به یکدیگر برای توسعه کشور تلاش کنیم.
قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد : دشمنان انقلاب اسلامی برای حذف ملت ایران و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را بکار می گیرند.
وی گفت: مسوولان و دولت موظف هستند به حوزه سلامت توجه کنند و در مجلس شورای اسلامی نیز شاهد تخصیص بودجه و وارد شدن به برنامه ششم هستیم تا بخشی از مشکلات مردم حل و فصل شود.وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای تکمیل بیمارستان 300 تختخوابی شهید باهنر کرمان ، بایستی بخشهای مختلفی از این بیمارستان را ارتقاء دهیم تا بتوان در موعد مقرر یعنی 1.5 سال آینده به بهره برداری برسد..

هاشمی زاده خاطرنشان کرد : بیمارستان سیدالشهدا ( امام حسین (ع)) 96 تختخوابی رفسنجان نیز ، در آینده ای نزدیک تجهیز می شود و بخشی از خدمات را برای زنان باردار و نوزادان آماده سازی خواهیم کرد.

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان،هاشمی قاضی زاده وزیربهداشت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :