دادستان رفسنجان خبر داد:

تعیین شعبه ویژه رسیدگی به جرم سرقت پسته در رفسنجان

  • شناسه خبر: 61155
تعیین شعبه ویژه رسیدگی به جرم سرقت پسته در رفسنجان

شعبه معاون دادستان رفسنجان ویژه رسیدگی به جرم سرقت پسته تعیین شد.

شعبه معاون دادستان رفسنجان ویژه رسیدگی به جرم سرقت پسته تعیین شد.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان رفسنجان، ایمان شهسواری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان مطرح کرد: جلسات متعددی با موضوع پیشگیری از سرقت پسته با حضور اعضا در دادگستری رفسنجان برگزار شد که مصوب گردید عرضه پسته تر با هماهنگی پاسگاه انتظامی مربوط و بخشداری و اتاق اصناف انجام گردد و جابجایی پسته تر با هماهنگی پاسگاه انجام گیرد و کشاورزان محترم، کارگران اتباع بیگانه را برای نگهبانی استفاده نکنند؛ کارگران و سر کارگران خود را به موقعیت یاب مجهز نمایند و نگهبانان محله در روستا راه اندازی شود.

وی ادامه داد: شعبه معاون دادستانی ویژه رسیدگی به جرم سرقت پسته تعیین شده است و اداره زندان شهرستان از تاریخ ۱۵ مردادماه سال جاری از اعطای مرخصی به زندانیان محکوم به سرقت خودداری نمایند.

شهسواری خاطرنشان کردند: با توجه به این‌که در کشف سرقت‌ها دوربین های مدار بسته کمک شایانی می کنند، دهیاری‌ها در نصب دوربین در ورودی و خروجی روستاها و تکمیل آنها اقدام نمایند و نصب دوربین های مداربسته نیز استمرار داشته و جهت پوشش مسیرها تکمیل گردند.

وی همچنین از آمادگی گشت های رضویون خبر داد و اضافه کرد: برای تامین سوخت با اداره اوقاف هماهنگی های لازم انجام گیرد.

این مقام قضایی افزود: سال گذشته طرح پیشگیری از سرقت را در شهرستان به اجرا گذاشتیم و نتایج خوبی در برداشت و قصد داریم امسال هم طرح مزبور را در شهرستان به اجرا بگذاریم که از این رو همکاری تمام اعضا را می طلبد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ایمان شهسواری دادستان رفسنجان دادگستری سرقت پسته
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :