پنج شهید در عروسی یک شهید+عکس

  • شناسه خبر: 6131
پنج شهید در عروسی یک شهید+عکس

به گزارش روراستی به نقل از شهید نیوز، تصویری که در پیش رو دارید، در مراسم عروسی شهید احمد علی بیابانپور برداشته شده است. بر خلاف آن چه در نخستین نگاه به ذهن متبادر می شود، دامادِ این عروسی، نه افراد کت و شلوارپوش, بلکه نفر سوم از چپ، می باشد. جالب این که به غیر از […]

به گزارش روراستی به نقل از شهید نیوز، تصویری که در پیش رو دارید، در مراسم عروسی شهید احمد علی بیابانپور برداشته شده است. بر خلاف آن چه در نخستین نگاه به ذهن متبادر می شود، دامادِ این عروسی، نه افراد کت و شلوارپوش, بلکه نفر سوم از چپ، می باشد. جالب این که به غیر از یک نفر، سایر شهدای موجود در این عکس، در زمستان 65 و در جریان عملیات های کربلای چهار و کربلای پنج جاودانه شده اند. در باره تاریخِ ثبت این تصویر اطلاعاتی نداریم.

شهدایی که در تصویر زیر دیده می شوند به ترتیب از چپ عبارتند از:
*پاسدار شهید «ابراهیم دادگر آرانی»، متولد اول مرداد 1344. وی به تاریخ هفتم اسفند 1365 در شلمچه، بال در بال ملائک گشود.
*پاسدار شهید «علی محمد سیفی زاده آرانی»، متولد اول فروردین 1344. وی به تاریخ چهارم دی ماه 1365 در ام الرصاص، پنجه بر بام عرش گرفت.
*پاسدار شهید «احمدعلی بیابانپور»، متولد سوم خرداد 1345. وی به تاریخ پنجم دی ماه 1365 در ام الرصاص، پای بر بساط «عندربهم یرزقون» نهاد.
*پاسدار شهید «شیخ جواد قاسمپور آرانی»، متولد اول مرداد 1340. وی به تاریخ چهارم دی ماه 1365 در ام الرصاص، خلعت شهادت پوشید.
*بسیجی شهید «حسین احسن زاده آرانی»، متولد اول مرداد 1340. وی به تاریخ بیست و چهارم خرداد ماه 1367 در شلمچه، با خون خود وضو گرفت.
*بسیجی شهید، «سعید برادران آرانی»، متولد اول فروردین 1346. وی به تاریخ چهارم دی ماه 1365 در ام الرصاص، دست در دست مولایش حسین(صلوات الله علیه) نهاد.

پنج شهید در عروسی یک شهید+عکس

برچسب ها:
رفسنجان روراستی شهید عروسی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :