امام جمعه رفسنجان:

جاماندگان اربعین کمک های خود را به مواکب بپردازند

  • شناسه خبر: 61360
جاماندگان اربعین کمک های خود را به مواکب بپردازند

امام جمعه رفسنجان گفت: مردم کمک‌های نقدی خود را به مواکب بدهند تا در قالب موکب‌ها به زائران امام حسین (ع) خدمت شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: مردم کمک‌های نقدی خود را به مواکب بدهند تا در قالب موکب‌ها به زائران امام حسین (ع) خدمت شود.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر رفسنجان اظهار کرد: در بحث تحریم‌ها و شکست توطئه تحریم و جنگ اقتصادی که دشمن بر ما تحمیل کرد، سه راه داشتیم؛ یکی از این راه‌ها تسلیم، تحقیر و پذیرش ذلت بود که آن را ملت ایران نمی پذیرد، دومین راه تهیه نیازمندی‌ها از بازار آزاد که همان دورزدن تحریم‌ها که باقیمت‌های سنگین نیازها تأمین می‌شود و راه سوم تلاش برای تحصیل و تأمین نیازمندی‌های داخل که رهبری بر آن تأکید دارند.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: بهترین و اصولی‌ترین، ارزشمندترین و مطمئن‌ترین راه برای بی‌اثرکردن و خنثی‌کردن تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی است.اگر آمریکا به کره جنوبی می‌گوید هفت میلیارد دلار طلب ایران را در قالب لوازم منزل بدهید دلیل آن انسان‌دوستی آمریکا نیست؛ بلکه دلیلش این است که آمریکا از رسیدن به خودکفایی ایران ناراحت است.

وی با ذکر این مطلب که آمریکا نمی‌تواند ببیند ایران خود تولیدکننده نیازمندی‌های کشور و ملتش است، تصریح کرد:  بهترین راه این است که تمام صنعتگران و نیروهای خلاق را در داخل تشویق و حمایت کنیم و دستگاه‌های اجرایی از آنها استقبال کنند و زمینه استقلال و خودکفایی در داخل کشور فراهم شود.

عسکری خاطرنشان کرد: ما بعضی زمانه‌ا در مسائل سیاسی، اجرایی و اداری گرفتار خودزنی‌هایی می‌شویم و خودمان خودمان را تخریب می‌کنیم، یک انسان تا بخواهد ساخته شود و به جایگاهی برسد خیلی عمر تلف و هزینه‌ها صرف می‌شود؛ بنابراین نباید خودمان دست به تخریب این افراد بزنیم. ضرورت دارد دیشیه ها و توطئه‌های دشمن را بشناسیم.

وی از افزایش سهمیه حضور زائران ایرانی در عراق یاد کرد که با رایزنی وزیر امور خارجه کشورمان صورت گرفت و گفت: با توجه به اینکه امسال ظرفیت حضور تعداد بیشتری فراهم نیست مردم کمک‌های نقدی خود را به مواکب بدهند تا در قالب موکب‌ها به زائران امام حسین (ع) خدمت شود.

امام جمعه رفسنجان ابراز کرد: با همت موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان دستگاه ام‌آرآی رفسنجان توسط یکی از خیران خریداری شد و در بیمارستان می‌ماند و یک دستگاه دیگر که دولتی خریداری شده به رفسنجان منتقل می‌شود و یکی از خیران مکانی برای نصب این دستگاه اهدا کرده است که به‌طور رایگان در اختیار مرکز درمانی شهرستان قرار گیرد و در مجموع با دو دستگاه به بیماران خدمات‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اربعین امام جسین امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام اصغر عسکری موکب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :