امام جمعه رفسنجان:

سرمایه داران رفسنجانی جوانان بیکار شهر خود را دریابند

  • شناسه خبر: 61414
سرمایه داران رفسنجانی جوانان بیکار شهر خود را دریابند

امام جمعه رفسنجان گفت: مدیریت سرمایه گذاری های داخل شهرستان رفسنجان، ناصحیح است و به کرمان، تهران و خارج از کشور می رود؛ اگر  داخل شهرستان این  سرمایه گذاری ها انجام می شد بیش از ۱۵ هزار جوان بیکار ساماندهی می شدند و نرخ بیکاری کاهش میی یافت.

امام جمعه رفسنجان گفت: مدیریت سرمایه گذاری های داخل شهرستان رفسنجان، ناصحیح است و به کرمان، تهران و خارج از کشور می رود؛ اگر  داخل شهرستان این  سرمایه گذاری ها انجام می شد بیش از ۱۵ هزار جوان بیکار ساماندهی می شدند و نرخ بیکاری کاهش میی یافت.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان اظهارکرد: با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در رابطه با مسائل مربوط به دفاع مقدس دشمنان اسلام در این خصوص تحریف هایی را ارائه می کنند که لازم است در هفته دفاع مقدس طی برنامه هایی هم برای رزمندگان و کسانی که آن ۸ سال جنگ تحمیلی را درک کردند مرور کنند هم نسل جوان که آن دوران را درک نکردند به ترفندها و توطئه های دشمن پی ببرند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: تهاجم صدام فقط از سوی حزب بعث نبود؛ بلکه استکبار جهانی حزب بعث را برای تجاوز و گرفتن ایران به جلو انداختند، قدرت های نظامی از جمله آمریکا، اتحاد جماهیر شوروی، آلمان، انگلیس و فرانسه در این جنگ علیه ایران نبرد داشتند و ایران از ۱۱ کشور دنیا ردر دوران دفاع مقدس اسیر داشت.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: تاریخ گواه است که  دشمن طی ۲۰۰ سال قبل کشور ایران را تجزیه کرد و کشورهای کنونی به نام قرقیزستان، بخشی از افغانستان و چند کشور دیگر جزء ایران بودند که از ایران ستانده شدند.

وی افزود: بعد از پایان جریان جنگ ایران و عراق، آمریکایی ها به میزان ۲۰ سال در شرق و غرب ایران یعنی عراق و افغانستان نیرو پیاده کردند که اگر زمینه ای برای حضورشان در ایران  پیش آمد دیگر منتظر نیرو نباشند؛ امّا بعد از انتظار ۲۰ ساله، این آرزو را به گور بردند و  از افغانستان بیرون رانده شدند و با سیلی عراقی ها هم از این کشور خارج خواهند شد.

امام جمعه رفسنجان به مسئله ایجاد تحریف توسط دشمن اشاره و خاطرنشان کرد: مسئله تحریف دشمن در همه مسائل دینی، مذهبی، حرکات انبیاء و … سابقه دیرینه و تاریخی دارد، دشمن کتاب انجیل را تحریف کرد به طوری که در حال حاضر ۳ انجیل تحریفی وجود دارد؛ در دوران دفاع مقدس هم تحریف کردند که چرا جنگ کردید و چرا صلح نکردید و دشمن در نهضت امام حسین (ع) هم تحریف ایجاد کردند.

حجت الاسلام عسکری اظهار کرد: دشمن در مسئله انتظار مهدی موعود تحریف ایجاد کردند و مردم را آنچنان می ترسانند که اگر بیاید چه خونریزی هایی ایجاد می شود در حالی که حضرت مهدی (عج) مظهر رأفت الهی و مظهر عدالت است؛ دشمن در موضوع ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هم تحریف ایجاد می کند و ضرورت دارد در هفته دفاع مقدس، تحریف های دشمن در رابطه با دوران دفاع مقدس بازخوانی و مرور داشته باشیم تا مسائل تحریف دشمن برای نسل جوان شفاف و روشن شود.

وی در بخش دیگر از سخنانش در مورد نیاز مردم لبنان به سوخت اشاره و بیان کرد: این مردم که در محاصره هستند اگر فرآورده های سوختی و نفتی نداشته باشند این کشور مختل می شود که ایران اسلامی بخشی از سوخت مورد نیاز این کشور را ارسال کرد .

عسکری تصریح کرد: مدیریت سرمایه گذاری های داخل شهرستان رفسنجان، بعضاً ناصحیح است و به کرمان، تهران و خارج از کشور می رود اگر  داخل شهرستان این  سرمایه گذاری ها انجام می شد بیش از ۱۵ هزار جوان بیکار ساماندهی می شدند و نرخ بیکاری کاهش می یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان بیکاری حجت الاسلام اصغر عسکری سرمایه گذاری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :