فرمانده سپاه رفسنجان:

پدران و مادران شهدا نباید فراموش شوند

  • شناسه خبر: 61529
پدران و مادران شهدا نباید فراموش شوند

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: نباید بگذاریم روزی برسد که بخواهیم در کوچه پس کوچه‌های این شهر بگردیم و پدرو مادر یک شهید را پیدا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: نباید بگذاریم روزی برسد که بخواهیم در کوچه پس کوچه‌های این شهر بگردیم و پدرو مادر یک شهید را پیدا کنیم.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با اشاره به آیات قرآن اظهار کرد: جهاد و شهادت یک معامله و داد و ستد است؛ اما نه از نوع دنیایی‌؛ بلکه معنوی‌ست  که یک طرف آن مومنان و عاشقان و طرف دیگر خداوند که محبوب و معشوق همه است، قرار دارد.

امام جمعه موقت رفسنجان عنوان کرد: شهدا جان خود را کف دست گذاشتند و خداوند خریدارشان شد و خوب معامله‌ای کردند که ره صدساله را یک‌شبه طی کردند.

وی افزود: جنگ و جهاد با همه سختی‌ها، آثار مثبتی دارد؛ توان رزمی و دفاعی را بالا می‌برد، جلوی تجاوزات دشمن را می‌گیرد و موجب تقویت روحیه تعهد و ایثار و شجات در افراد جامعه می‌شود و به‌وا‌سطه استقامت و فداکاری قدرت و عزت مسلمانان به منصه ظهور می‌رسد و ملتی که مقاومت کند امدادهای غیبی شامل حال‌شان می‌شود.

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان هم اظهار داشت: جوانان در هشت سال دفاع مقدس با ثبات در عقیده در هشت سال جنگ شرکت کردند؛ امروز اراده‌ها در وجود این عزیزان پیشکسوت باقی‌ست.

وی با اشاره به اینکه ایثارگران مایه عزت و آبرو برای کشور شدند، افزود: ما افتخار داریم، یکی از بهترین فرماندهان را داشتیم کسی که از ابتدا تا انتهای جنگ همواره با ما بود و در سنگر فرماندهی نمی‌نشست. سردار سلیمانی در پیروی از امام راحل و ولایت‌مداری نمره اعلی گرفت.

فرماندار رفسنجان افزود: سردار سلیمانی جهاد خود را ادامه داد و در سخت‌ترین صحنه‌ها حضور داشت؛ اتفاقی که کمتر از هشت سال دفاع مقدس نبود که در آن جبهه دشمن می‌خواست به اسم اسلام هم اسلام را بدنمایی کند و چهره خشنی از اسلام نشان دهد هم اینکه انتقام تاریخی از سوریه که در جنگ هشت‌ساله حامی ایران بود، را بگیرد.

محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان نیز در این مراسم بیان کرد: تجلیل از پیشکسوتان یک افتخار است؛ اما  تجلیل از والدین شهدای عزیز که در دامن خود فرزندانی پرورش دادند که عزت و امنیت برای کشور به ارمغان آوردند هم ارزشمند است.نباید بگذاریم روزی برسد که بخواهیم در کوچه پس کوچه‌های این شهر بگردیم و پدرو مادر یک شهید را پیدا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پیشکسوتان دفاع مقدس دفاع مقدس سردار سلیمانی مادران شهدا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :