امام جمعه موقت رفسنجان:

«شفاف سازی» باید به دور از تعصبات جناحی باشد

  • شناسه خبر: 61587
«شفاف سازی» باید به دور از تعصبات جناحی باشد

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: شفاف سازی باید به دور از تعصبات جناحی صورت گیرد.

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: شفاف سازی باید به دور از تعصبات جناحی صورت گیرد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های امروز نماز جمعه بیان داشت: آیت‌الله حسن‌زاده آملی بیش از نیم قرن با غواصی در بحر معارف ناب، گوهرهای کمیابی را صید و انفاق کرد و یکی از جلوه‌های وجود بابرکت ایشان ولایت‌ورزی ایشان بود و مواضع انقلابی و همراهی ایشان با نهضت امام خمینی(ره) بیان‌گر آن است که این مرد بزرگ در مسیر انقلاب چه خدماتی را ارائه کردند.

وی به شهادت علی لندی اشاره کرد و تصریح کرد: کار او شبیه بسیجیان دفاع مقدس بود که با کمال شجاعت وارد آتش شد و جان دو نفر را نجات داد. او حسین فهمیده زمان ماست و هر دو در زمان خویش این نکته را متذکر شدند که مرد بودن به سن و سال نیست؛ بلکه به شناخت تکلیف و عمل به موقع است.

حسینی ادامه داد: علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای به همگان ثابت کرد ایران اسلامی هنوز گوهرهایی در خویش دارد که در هنگام وظیفه سر از پا نشناخته و به انجام وظیفه خویش خدمت می‌گذارند.

وی به سخنان رهبری در اربعین با دانشجویان اشاره کرد و گفت: جهاد فقط شمشیر گرفتن نیست؛ بلکه جهاد فکری، تبلیغی و روشنگری است و
باید آگاه سازی مردم بدون فتنه و شفافیت سازی متقن و دور از جنجال باشد، عمارگونه و بدون تعلق به تعصبات جناحی انجام شود. همراه با استقامت و تکرار  و پرهیز از تهمت زدن به این و آن باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه موقت رفسنجان تعصبات جناحی حجت الاسلام سیدمحمود حسینی شفاف سازی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :