طی حکمی از سوی وزیر علوم؛

رضا رنجبر کریمی سرپرست دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان شد

  • شناسه خبر: 61617
رضا رنجبر کریمی سرپرست دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر «رضا رنجبر کریمی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان» منصوب کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر «رضا رنجبر کریمی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان» منصوب کرد.

به گزارش روراستی به نقل از  اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصاب دکتر رنجبر کریمی آمده است؛

جناب آقای دکتر رضا رنجبرکریمی

سلام علیکم؛

“نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش-محور، پژوهش آموزش-محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم. ”

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر «حسن رنجبر عسگری» رئیس سابق دانشگاه ولی‌عصر (عج) در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر رنجبر کریمی عضو هیات علمی و استاد تمام گروه شیمی دانشگاه ولی‌عصر (عج) است که از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ ریاست دانشگاه ولی عصر (عج) را بر عهده داشته است، همچنین معاونت آموزشی، مدیرکل امور آموزشی، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی این دانشگاه؛ را نیز در کارنامه کاری خود دارد. وی عضو انجمن نانو فناوری ایران و پژوهشگر برتر دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان نیز است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه رضا رنجبرکریمی سرپرست دانشگاه ولیعصر وزارت علوم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :