صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی+تصاویر

  • شناسه خبر: 61646
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی+تصاویر

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در رفسنجان برگزار شد.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، محمدجواد آرامون امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: با پشتیبانی دستگاه قضایی، سارقان پسته در بازداشت هستند و علی‌رغم انیکه پسته امسال نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیر داشته؛ اما با تمام تلاش و اقدامات نیروی انتظامی شاهد مشکل خاصی نبودیم و امیدواریم در حال حاضر که در مراکز فرآوری پسته هنوز پسته وجود دارد و جمع‌آوری نشده، مالکان و کشاورزان دقت کنند و برای امنیت این مراکز و اموال خود مراقبت‌های خاص انجام دهند.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان هم در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: اگر یک جامعه بخواهد رشد کند نیازمند به یک‌سری زیرساخت‌هاست که در تعامل با یکدیگر دست به دست هم دهند و زمینه را برای رشد و تعالی علمی، اقتصادی، صنعتی و بین‌المللی ایجاد کنند که یکی از اساسی‌ترین مبانی و زیرساخت‌ها امنیت است.

وی ادامه داد: امنیت را به‌طور طبیعی، نیروی انتظامی با تعامل دستگاه‌های قضایی و اطلاعاتی به‌دست می‌آورد که جامعه در بستر آرامی بتواند کار کند.

عسکری تصریح کرد: نیروی انتظامی جایگاه رفیع خود را پیدا کرده‌ است و تلاش‌های مثمر ثمر این نیرو را قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به تلاش فرمانده انتظامی استان کرمان و حضورش در صحنه‌ها، ابراز کرد: در عملیات شرق کشور که در خدمت سردار سلیمانی بودم، خیلی تلاش می‌کرد و دوندگی داشت و در صحنه حضور داشت و می‌گفت اگر من ندوم دیگران راه هم نمی‌روند.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: زمانی پلیس و نیروی انتظامی‌ می‌تواند امنیت را در جامعه ایجاد کند که مقتدر باشد؛ اگر اقتدارش به دست خودش تضعیف شود و یا دیگران اقتدارش را زیر سؤال ببرند،  نمی‌توان از این نیرو انتظار داشت در صحنه عملیاتی مقتدرانه حضور پیدا کند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
رفسنجان صبحگاه مشترک نیروهای مسلح هفته نیروی انتظامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :