اعتماد مردم با نشستن در اتاق در بسته و ماشین آخرین سیستم جلب نمی شود

  • شناسه خبر: 61728
اعتماد مردم با نشستن در اتاق در بسته و ماشین آخرین سیستم جلب نمی شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان گفـت: اعتماد مردم با نشستن در اتاق در بسته و حضور نیافتن در بین مردم و نشستن داخل ماشین آخرین سیستم جلب نمی شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان گفـت: اعتماد مردم با نشستن در اتاق در بسته و حضور نیافتن در بین مردم و نشستن داخل ماشین آخرین سیستم جلب نمی شود.

به گزارش روراستی، شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان در آیین معارفه شهردار رفسنجان اظهار داشت: شهرداری داستانش با همه ادارات دولتی فرق دارد و یک موسسه عمومی غیردولتی است و باید برنامه‌ریزی کرده و درآمدزایی کند.

وی پیرامون سخنان رئیس شورای شهر رفسنجان ادامه داد: شهرداری می‌تواند هم طلبکار مجموعه و هم بدهکار باشد که روال معمول و عادی در همه شهرداری‌هاست و جای نگرانی نیست. با برنامه‌ و عزم جزمی که شورای شهر رفسنجان دارد به نتیجه مطلوب خواهند رسید.

شهسواری تصریح کرد: ادارات دولتی اعتباراتی سالانه دارند اما در شهرداری بودجه را تدوین و تنظیم می‌کنند.به‌دست آوردن بودجه به عهده شهردار است که بخشی بر اساس قوانین در قالب ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها واریز می‌شود و بخش دیگر را باید خودشان درآمد کسب کنند.

وی ادامه داد: تلاش همدلی و همراهی در شورا و شهرداری نیاز اصلی موفقیت است و در مسائل مالی و غیرمالی اجرای قانون شرط اول کار باشد که در برابر هر غیرقانونی عمل کردن، شهردار پاسخگوست.

شهسواری خاطرنشان کرد: شهرداری ساعت کاری خاصی ندارد. در طول روز بیش از ۴۰۰ وظیفه بر عهده شهردار گذاشته است که در عناوین مختلف در سطح شهر انجام می‌گیرد از همه ظرفیت های شهرستان اعم از نیروی انسانی و امکانات شهرداری و مسؤولان شهرستان استفاده شود.

وی متذکر شد: کار شهرداری صرف مسائل عمرانی نیست و مجموعه شهرداری به مسائل فرهنگی توجه ویژه داشته باشد و نسبت به توزیع عادلانه اعتبارات در محله‌ها و منطقه‌ها اهتمام بورزید و نظارت هزdkه‌کرد اعتبارات به شکل صحیح اجرا شود.

شهسواری ماده ۵۵ قانون شهرداری را ذکر کرد و گفت: باید نسبت به این قانون توجه ویژه داشته باشید.جلب اعتماد مردم نشستن در اتاق در بسته حضور نیافتن در بین مردم و نشستن در ماشین آخرین سیستم اعتماد مردم را جلب نمی‌کند حضور در محله‌های مختلف در بین مردم موجب اعتماد مردم می‌شود. قول‌های بی عمل به مردم داده نشود و رفتار صادقانه با مردم توصیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کار شهرداری صرف مسائل عمرانی نیست.مجموعه شهرداری به مسائل فرهنگی توجه ویژه داشته باشد و نسبت به توزیع عادلانه اعتبارات در محله‌ها و منطقه‌ها اهتمام بورزید و نظارت هزنیه‌کرد اعتبارات به شکل صحیح اجرا شود.

شهسواری بیان کرد: شهرداری ساعت کاری خاصی ندارد. در طول روز بیش از ۴۰۰ وظیفه بر عهده شهردار گذاشته شده است که در عناوین مختلف در سطح شهر انجام می‌گیرد. از همه ظرفیت های شهرستان اعم از نیروی انسانی و امکانات شهرداری و مسؤولان شهرستان برای انجام پروژه ها و برنامه های شهرداری استفاده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :