شهردار رفسنجان خبر داد:

تشکیل کارگروه اقتصادی در شهرداری/ ایجاد بنگاه های اقتصادی و اشتغالزایی؛ قول کهنوجی در روز معارفه

  • شناسه خبر: 61734
تشکیل کارگروه اقتصادی در شهرداری/ ایجاد بنگاه های اقتصادی و اشتغالزایی؛ قول کهنوجی در روز معارفه

شهردار رفسنجان از تشکیل کارگروه اقتصادی در شهرداری رفسنجان خبر داد و گفت: اگر قوانین اجازه دهد معاونت اقتصادی شهرداری را ایجاد می کنیم.

شهردار رفسنجان از تشکیل کارگروه اقتصادی در شهرداری رفسنجان خبر داد و گفت: اگر قوانین اجازه دهد معاونت اقتصادی شهرداری را ایجاد می کنیم.

به گزارش روراستی، مجید کهنوجی امروز شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ در حاشیه معارفه اش در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان شعار خود را «تحقق هویت ایرانی و اسلامی در معماری و شهرسازی در جهت آرامش شهروندان» عنوان کرد و گفت: در جهت تحقق یافتن این شعار باید سرانه های رفاهی در تمام نقاط شهرستان متوازن دیده شود که یک شهروند برای انجام کارهایش به وسیله نقلیه نیاز نداشته باشد.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه شورای چهارم در بعد زیرساخت و شورای پنجم در بعد زیباسازی و مبلمان شهر تأکید داشته است، ادامه داد: شورای ششم در بعد زیرساخت و زیباسازی جلو خواهد رفت.

کهنوجی از تشکیل کارگروه اقتصادی در شهرداری یاد کرد و گفت: اگر قوانین اجازه دهند، در شهرداری معاونت اقتصادی را ایجاد خواهیم کرد. در این کارگروه با شرکت صنایع ملی مس ایران به نتایج خوبی رسیدیم که پروژه ۲۵۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی۲۰۰ نفر و درآمدزایی ۱۰۰میلیارد تومان در سال کلید خواهد خورد که تا پایان ۱۴۰۰ خروجی مالی و اشتغالزایی آن انجام خواهد شد.

شهردار رفسنجان ابراز کرد: با توجه به اینکه باغات شهرستان رو به کاهش هستند و تفکیک و کاربری نسبت به گذشته کاهش یافته است، باید در آمد را در حوزه در آمد پایدار افزایش داد و تا پایان این این دوره درآمد شهرداری رفسنجان به ۱۰۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

وی افزود:باید با ایجاد بنگاه های اقتصادی کمک مجتمع مس سرچشمه باشیم؛ نه اینکه قرار باشد  دست دراز کنیم.

شهردار رفسنجان در ادامه بخشی از برنامه های خود را زیباسازی ورودی های کرمان، یزد، سرچشمه، بلوار خلیج فارس و بلوار ولایت برشمرد و اضافه کرد: اجرای لاین دوم خیابان جمهوری و پرستار برای رفع گره ترافیکی انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ساماندهی رود خانه شور و اسد آباد، ایجاد بستر مناسب و با امنیت برای دوچرخه سواری بانوان و رسیدگی به زیبا سازی و رفع مشکلات شهرک های اطراف شهر را از دیگر برنامه های شهرداری در دوره جدید عنوان کرد.

کهنوجی با اشاره به اینکه اجرا پروژه فاضلاب شهری در تعهدات شهرداری نیست اما اگر مجتمع مس سرچشمه کمک کند انجام خواهیم داد، در رابطه با حقوق و مزایای کارکنان شهرداری نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه حقوق و مزایای کارکنان شهرداری کم است، اگر قوانین اجازه دهد در محل درآمد پایدار شهرداری مزایا به کارکنان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
اشتغال شهردار رفسنجان شهرداری رفسنجان کارگروه اقتصادی مجید کهنوجی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :