معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد:

افزایش پایگاه های واکسیناسیون اتباع در رفسنجان

  • شناسه خبر: 61763
افزایش پایگاه های واکسیناسیون اتباع در رفسنجان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: واکسیناسیون کرونا در ۴۰ درصد جمعیت اتباع رفسنجان انجام شده و از فردا یک پایگاه دیگر به پایگاه‌های واکسیناسیون اتباع افزوده خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: واکسیناسیون کرونا در ۴۰ درصد جمعیت اتباع رفسنجان انجام شده و از امروز یک پایگاه دیگر به پایگاه‌های واکسیناسیون اتباع افزوده خواهد شد.

به گزارش روراستی، احمد جمالی‌زاده در خصوص واکسیناسیون اتباع اظهار کرد: واکسیناسیون اتباع مانند جمعیت ایرانی در رفسنجان در حال انجام است و برای کنترل بیماری، افراد جامعه باید واکسن دریافت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان ادامه داد: بر اساس گروه‌های سنی که اعلام می‌شود، به اتباع داخل مهمانشهر و خارج از آن، هر جا اعم از شهر و روستا سکونت دارند هم اعلام کردیم که برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند و به مراکز بهداشتی درمانی اعلام کردیم همان‌طور که ایرانی‌ها بر اساس گروه‌های سنی مراجعه و  واکسن دریافت می‌کنند،  واکسن اتباع نیز تزریق شود.

وی تصریح کرد: برای واکسن اتباع، مجاز یا غیرمجاز بودن و کارت اقامت ملاک نیست و هر کس واکسن دریافت می‌کند مانند جمعیت ایرانی در سامانه ثبت می‌شود.

جمالی‌زاده با بیان اینکه تا چند روز گذشته استقبال چندانی از سوی اتباع برای دریافت واکسن صورت نمی‌گرفت و هفته‌ای یک روز واکسن این افراد انجام می‌شد، افزود: اما طی روزهای اخیر استقبال زیاد شده و برای سرعت‌گرفتن کار علاوه بر مهمانشهر و مرکز پیامبر اعظم (ص)، برنامه‌ریزی کردیم یک پایگاه دیگر امروز برای واکسیناسیون اتباع راه‌اندازی خواهد شد، ضمن اینکه از هفته گذشته هر روز واکسیناسیون اتباع انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: طبق سامانه‌، تاکنون حدود ۴۰ درصد اتباع در رفسنجان واکسن کرونا دریافت کردند.

جمالی‌زاده در ادامه به جابه‌جایی مرکز واکسیناسیون خیابان شریعتی و انتقال آن به ضلع شمالی مصلی با توجه به ازدحام جمعیت اشاره و ابراز کرد: اتباع در روستاها می‌توانند به مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت مراجعه کنند، اما در شهر فقط در مراکز یادشده پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پایگاه های واکسن مرکز بهداشت واکسن اتباع واکسن کرونا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :