امام جمعه رفسنجان تأکید کرد:

ضرورت ساماندهی قشر نابینا/خیران پای کار باشند

  • شناسه خبر: 61812
ضرورت ساماندهی قشر نابینا/خیران پای کار باشند

امام چمعه رفسنجان بر ضرورت حمایت از نابینایان و ایجاد تشکیلات حمایتی از این قشر تأکید کرد.

امام چمعه رفسنجان بر ضرورت حمایت از نابینایان و ایجاد تشکیلات حمایتی از این قشر تأکید کرد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر رفسنجان با تسلیت شهادت امام عسکری (ع) اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از مکتب اهل‌بیت (ع) درس‌های زندگی بیاموزیم که یکی از این درس‌ها این است که انسان در سخت‌ترین شرایط باید به وظیفه‌اش عمل کند.

امام جمعه رفسنجان موضوع استاندارد را در کشور مهم دانست و افزود: رفسنجان که از قطب‌های اصلی تولید پسته است در تولید، ضبط و نگهداری پسته‌ها مسائل استاندارد رعایت شود؛ همچنین نسبت به کالیبره کردن ترازوها در تمام مراکز خرید و فروش اقدام شود که دچار کم‌فورشی نشوید. کم‌فروشان روز قیامت باید جوابگوی حق مردم باشند.بدترین ره‌توشه قیامت حق‌الناس است.

وی روز جهانی نابینایان را گرامی داشت و گفت: علی‌رغم توانمندی‌های فوق‌العاده‌ای که این قشر از جامعه دارند، متأسفانه مورد غفلت قرار گرفتند، نه جایگاهی نه سازمان و نه کسی به آنها توجه می‌کند. شورای شهر، خیران و مسؤولان اجرایی یک سازمان و تشکیلاتی برای قشر نابینا که از نخبه‌ها هستند، ایجاد کنند.

عسکری با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه تصریح کرد: نیروی اتظامی در مأموریت های ذاتی اش رضایت خدا و خلق خدا را مد نظر قرار دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری خطبه های نماز جمعه خیران نابینا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :