گزارش روراستی از وضعیت تمرینات تیم مس رفسنجان/ربیعی: حریف دست و پا بسته ای مقابل سپاهان نخواهیم بود

  • شناسه خبر: 61844
گزارش روراستی از وضعیت تمرینات تیم مس رفسنجان/ربیعی: حریف دست و پا بسته ای مقابل سپاهان نخواهیم بود

تیم مس رفسنجان دهمین روز تمرینات خود را در شهر سرچشمه پشت سر می گذارد تا بازی اول خود مقابل سپاهان را بتواند با پیروزی و دست پر برگردد.

تیم مس رفسنجان دهمین روز تمرینات خود را در شهر سرچشمه پشت سر می گذارد تا بازی اول خود مقابل سپاهان را بتواند با پیروزی و دست پر برگردد.
به گزارش روراستی، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان اظهار کرد: دو هفته خیلی سختی پشت سر گذاشتیم و خودمان را برای بازی مقابل سپاهان آماده می کنیم. حریف دست و پا بسته ای مقابل سپاهان نخواهیم بود و سعی می کنیم منطق درستی از بازی برای شروع مسابقات داشته باشیم.
وی ادامه داد: امیدواریم دعای مردم و هواداران بدرقه راه تیم باشد و حامی بچه ها، که بتوانند شرایط خوبی داشته باشند.
ربیعی عنوان کرد: نزدیک به بیش از هشت روز در سرچشمه رفسنجان تمرینات انجام دادیم، اول راه تا انطباق پذیری تیم طول کشید. در خصوص بازی های داخلی، مسؤولان و مدیریت باشگاه و خود بنده درخواست دادیم تا زمان آماده شدن زمین، میزبان مسابقات در رفسنجان باشیم که بازی دوم تیم مقابل پدیده در سرچشمه میزبان خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال های قبل تیم جوان تری تشکیل دادیم و البته فاکتور تجربه هم در کنار خود دارد. نزدیک به سه سال تیم جوانتر شده است و بازیکنان رده زیر ۲۳سال و زیر ۲۱ سال بیشتری داریم؛ چنانچه در در لیست بزرگسالان نزدیک به ۴، ۵ جای خالی داریم که نشان می دهد مسیر آینده نگری باشگاه در حال پیشرفت است.
سرمربی تیم مس رفسنجان بیان کرد: تا هماهنگی تیم قطعا زمان می برد و مانند سال گذشته نیاز به هماهنگی کامل تر تیم داریم، اما مشخصا فکر می کنم بتوانیم امسال تیم رفسنجان را به عنوان یک تیم محترم و خوب در لیگ داشته باشیم.
وی عنوان کرد: اکنون حدود ۶ نفر از بازیکنان ازجمله شاهین توکلی و فراز امامعلی که در بازی تدارکاتی مقابل تراکتور مصدوم شدند و هنوز مهیای بازی نیستند را نداریم، یک مورد تست مثبت کرونا و چند مورد هم اشکال اداری برای بازیکنان داریم که کار را مقداری سخت می کند.
محسن آذرباد بازیکن تیم مس رفسنجان هم اظهار داشت: ۱۰ روزی هست در اردوی سرچشمه هستیم. شرایط خیلی خوبی در تمرینات داریم و دو روز دیگر بازی داریم که امیدواریم با دست پر برگردیم. با توجه به نفراتی که اضافه شدند و خیلی خوب و باکیفیت هستند، امیداوریم به هماهنگی های لازم برسیم و نتایج خوبی کسب کنیم.
وی ادامه داد: مس، تیم بزرگی است. بازیکنان ما با کیفیت و حرفه ای هستند و اردوهای خیلی خوبی داشتیم. بازی مقابل سپاهان هم برای ما هم برای سپاهان بازی سختی خواهد بود.
محمد انصاری دیگر بازیکن تیم مس رفسنجان گفت: شرایط تمرینات تیم خیلی خوب است و بچه ها تلاش می کنند نتیجه خوبی بگیریم.
خوشحالم با افتخار خدمت مردم رفسنجان هستم و امیدوارم با نتایج خوب‌مان دل مردم رفسنجان را شاد کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها:
باشگاه صنعت مس رفسنجان لیگ برتر لیگ بیست و یکم محمد ربیعی مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :