روراستی گزارش می دهد:

نمایشگاه دستاوردهای ۴۲ هیأت ورزشی رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 61922
نمایشگاه دستاوردهای ۴۲ هیأت ورزشی رفسنجان+تصاویر

۴۲ هیأت ورزشی رفسنجان در ورزشگاه تختی دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

۴۲ هیأت ورزشی رفسنجان در ورزشگاه تختی دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روراستی، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با تبریک هفته تربیت‌بدنی اظهار کرد: یکی مباحثی که در شهرداری دنبال می‌کنیم، بحث محله‌محوری است و در خصوص سرانه ورزشی محله‌ها بودجه‌هایی در نظر خواهیم گرفت که بنا به اعلام نیاز ورزش و جوانان در محله‌ها طراحی و هزینه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در بحث مبلمان شهری، فضای سبز و پارک‌ها هزینه‌هایی که صورت می‌گیرد می‌توانند ورزشکاران رشته‌هایی مانند شطرنج، تنیس، هندبال و…در گروه کارشناسی اعلام کنند که این ورزش‌ها در طرح‌ها دیده شود. همچنین در حال بررسی هستیم که از لحاظ قانونی بتوانیم باشگاه شهرداری را راه‌اندازی کنیم، که اگر بتوانیم بودجه را هم مصوبه از شورا بگیریم، مانند شهرستان‌های دیگر کمک ورزشکارانی که در جامعه دیده نمی‌شوند، باشیم.

افتتاح المپیاد ورزشی طلای سبز در شب میلاد پیامبر (ص)

علی رویگر رئیس ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان هم در حاشیه افتتاح نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: افتتاح نمایشگاه دستاوردهای رفسنجان با حضور ۴۲ هیأت ورزشی شهرستان آغاز شد و به‌مدت ۵ شب در خدمت جامعه ورزش هستیم.

وی ادامه داد: هر شب با جشن‌های شاد ویژه ایام ربیع مراسم برگزار و شب میلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع) برنامه ویژه خواهیم داشت و افتتاح المپیاد ورزشی طلای سبز رفسنجان با یاد و خاطره شهید سلیمانی در ۷۴ رشته ورزشی برای آقایان و ۶۴ رشته برای خانم‌ها را خواهیم داشت.

رویگر هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشتی‌دادن خانواده‌ها با ورزش که در دوران کرونا موجب شده بود ورزش به فراموشی سپرده شود دانست و گفت:  اکثر کارشناسان بهداشت و درمان اذعان دارند چاقی و کم‌تحرکی عامل ۶۸ درصد مرگ و میرهای کشور کم‌تحرکی است.

وی تصریح کرد: ورزش همگانی باید توسعه پیدا کند که مردم از این کم‌تحرکی جدا شوند و جامعه سالم با ورزش داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
نمایشگاه هیأت ورزشی ورزش و جوانان ورزشگاه تختی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :