ششمین دوره «جشنواره ابوذر» در کرمان برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 62004
ششمین دوره «جشنواره ابوذر» در کرمان برگزار می‌شود

ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر با بیش از ۱۰ محور و بخش ویژه مکتب شهید سلیمانی در کرمان برگزار می‌شود.

ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر با بیش از ۱۰ محور و بخش ویژه مکتب شهید سلیمانی در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روراستی، جشنواره ابوذر، امروز با نگاه به اهداف و آرمان‌های انقلاب و نشان‌دادن توان رسانه‌ای و نمایش قدرت بصیرت و آگاهی روزنامه‌نگاران در این تقابل نابرابر، گام ششم خود را برمی‌دارد. جشنواره‌ای که توانسته در پنج دوره‌ی قبلی با موفقیت تمام، ضمن تقویت اخلاق حرفه‌ای و توسعه ارزش‌های دینی و انقلابی، ظرفیت رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری و سایبری جبهه ی انقلاب را به رخ بکشاند.

جشنواره ابوذر، با آثار بیشتر و با کیفیت‌تر عزیزان می‌تواند تبدیل به بزرگترین جشنواره رسانه‌ای جریان‌سازی شود که برآیند آن، امیدآفرینی در جامعه خواهد بود.

در این راستا امیدواریم متولیان و تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای، اوج کارهای خود را در جشنواره ششم ارائه دهند و کاری ماندگار را به ثبت برسانند.

محورهای آثار شامل: دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، ولایت فقیه در نگاه شهید سلیمانی، آسیب‌های اجتماعی، زندگی به سبک رضوی، مدیریت در فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، روحیه انقلابی و جهادی، امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، الگوسازی و مطالبه‌ی کارآمدی، امنیت پایدار با نگاه مردم پایه، مسائل صنفی اصحاب رسانه و بخش ویژه مکتب شهید سلیمانی است که باید در قالب مکتوب، تصویری و سایبری به دبیرخانه جشنواره و به ایمیل SMS_TAHERI@yahoo.com  ارسال شود.

مهلت ارسال آثار ۱۵ دی‌ماه خواهد بود و ۱۰ بهمن‌ماه، اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
استان کرمان جشنواره ابوذر رسانه مکتب شهید سلیمانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :