مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان:

رسانه  و فضای مجازی سنگر و خط مقدم جبهه ما است

  • شناسه خبر: 62184
رسانه  و فضای مجازی سنگر و خط مقدم جبهه ما است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: رسانه  و فضای مجازی سنگر و خط مقدم جبهه ماست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: رسانه  و فضای مجازی سنگر و خط مقدم جبهه ماست.

حمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان امروز در مراسم اختتامیه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان کرمان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان با اشاره به اهمیت موضوع فضای مجازی اظهار داشت: قرآن می‌فرماید «هرجا مومنان و مسلمانان جمع شوند یا تک‌نفری یک قدمی بردارند که موجب خشم دشمن شود خداوند برای آنها عمل صالح می‌نویسد».

وی بیان داشت: امروز ابزار نظامی دشمن کند شده و ابزار تحریمی هم در آستانه از کار افتادن است؛ بنابراین ابزار دشمن رسانه  و جنگ روانی در بستر فضای مجازی است که اگر ما مزیت اینترنت و فضای مجازی را از آمریکای امروز و جهان سلطه بگیریم به جرأت می‌توان گفت چیزی برایشان باقی نمی‌ماند. فقط جنگ روانی دروغ و شایعه برای خالی کردن دل مومنان است.

علیرمضانی ابراز کرد: رسانه  و فضای مجازی سنگر و خط مقدم جبهه ماست و این رویداد از این جهت عمل صالح و عبادت است که ما دشمن را به خشم آوردیم و در عرصه‌ای مقابله می‌کنیم که امتیاز امروز دشمن است.

علیرضانی خاطرنشان کرد: آتش به اختیار در این عرصه اهمیت دارد و هر جوان انقلابی و بسیجی خود یک رسانه برای دفاع از ارزش های انقلاب و پاسخ به شبهات شود.

وی با اشاره به تهدیداتی در فضای مجازی تصریح کرد: دورکردن جوانان از دین، به خدمت گرفتن در زمینه اهداف خبیث، سوق‌دادن جوانان به سمت ولنگاری، تلقین یأس و ناامیدی به جوانان و … که باید با این تهدیدات مقابله کنیم و هرکدام یک بسیجی آتش به اختیار در این زمینه باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان کارهای ارائه شده در سومین رویداد تولید محتوای بسیج را حیرت‌انگیز دانست و گفت: این توانمندی‌ها نوید می‌دهد استعدادهای خوبی در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تولید محتوا رسانه فضای مجازی مدیرکل صدا و سیمای کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :