ربیعی: همه می دانند تیم من کمی دیر راه می افتد اما تا آخر خوب بازی می کنیم/ادامه جوانگرایی در مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 62319
ربیعی: همه می دانند تیم من کمی دیر راه می افتد اما تا آخر خوب بازی می کنیم/ادامه جوانگرایی در مس رفسنجان

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: باید خودمان را با این زمین تطبیق می دادیم ولی بازی ما نسبت به ۵ روز پیش با فولاد با طراوت تر بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: باید خودمان را با این زمین تطبیق می دادیم ولی بازی ما نسبت به ۵ روز پیش با فولاد با طراوت تر بازی کردیم.

به گزارش روراستی، محمد ربیعی بعد از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: به کادر فنی و مجموعه آلومینیوم اراک خسته نباشید می گویم. بخشی از خاطرات کاری من در اراک بوده و خوشحالم بازیکنانی را در ترکیب این تیم دیدم که در زمان من به این تیم آمدند.
وی افزود: هر دو تیم خیلی خوب زحمت کشیدند، حریف هفته قبل پرسپولیس را برده بود، در نیمه اول همه چیز در اختیار ما بود. در نیمه دوم نیمی از بازی در اختیار ما و نیمی از بازی در اختیار حریف بود. فرصت هایی را هم در ۵ دقیقه آخر از دست دادیم. این بازی خیلی سخت بود چون اولین بازی رسمی ما در این زمین برگزار می شد.
ربیعی تاکید کرد: ما باید خودمان را با این زمین تطبیق می دادیم ولی بازی ما نسبت به ۵ روز پیش با فولاد با طراوت تر بازی کردیم. در بازی با پدیده که اینجا برگزار نشد برنامه های ما کمی عقب افتاد. همه می دانند تیم های من کمی دیر راه می افتد اما مطمئنا مثل ۲ سال گذشته تا روزهای آخر خوب کار خواهیم کرد. ما برنامه بلند مدت و جوانگرایی را ادامه می دهیم. امروز هم از ۲ بازیکن امید استفاده کردیم.من پای امثال مجید نصیری و یونس اکبرپور می ایستم،علی زارع هم وقتی وارد زمین شد بازیکن امید ما بود. هفته گذشته نصیری وارد زمین شد و یک اشتباه کرد اما باز هم می گویم که پای آنها می ایستم.این نفرات ایندگان این باشگاه خواهند بود. اگر امروز فرصت می شد حتما از علی اکبر صادقی استفاده می کردم. زمان می برد تا میانگین سنی تیم ما که پایین آمده کمی با هم هماهنگ شوند.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص اینکه وقفه های لیگ به ضرر این تیم است یا خیر عنوان کرد: برخی صحبت ها را نمی شود در کنفرانس خبری مطرح کرد چون بحث عمومی دارد. قطعا ما از این موضوع آسیب می بینیم. ما بیست و هفتم مقابل سپاهان و دهم مقابل فولاد خوزستان بازی کردیم. ما ۲ بازی پشت سر هم در بیرون از خانه بازی کردیم، هم با فولاد و هم بازی با سپاهان.این مسابقات در لیگ برتر سنگین است.باید ۴-۵ بازی بگذرد تا هارمونی لازم بین تیم انجام شود. در خط عقب زمین و در مرکز و خط حمله ۶۰-۷۰ درصد تیم ما نسبت به سال گذشته تغییر کرده اما قطعا سال بعد این همه تغییر نخواهیم شد.
وی تاکید کرد: ۸۰ درصد بازیکنان ما قراردادهای بلند مدت دارند اما سال گذشته دنبال این بودیم که تیم را حفظ کنیم اما امسال به دنبال بستری سازی هستیم.مثلا محمدی مهر،تیموری منشا، توکلی، مجید علیاری و … همه جدید آمده اند و باید کنار هم بازی کنند تا هماهنگ شوند. ما چون می خواستیم به سرچشمه بیایم یک بازی هم با پیکان داشتیم که آن را هم برگزار نکردیم و تیم ما کم بازی است.در این بازی از نظر کیفی در شرایط خوبی بودیم و بازی آینده هم بازی سختی خواهد بود و این تعطیلات ما را ازذیت خواهد کرد اما قطعا برای بازی با پرسپولیس آماده خواهیم شد.
ربیعی با اشاره به برگزاری بازی در رفسنجان گفت: خوشحالم این بازی در شهر رفسنجان برگزار شد. این تیم متعلق به مردم رفسنجان است و افتخار می کنم کاری که برای این تیم از ۲٫۵ سال پیش شروع کردیم به این سطح رسیده است. شاید عده ای ما را نقد کنند ولی من به نقدهای منصفانه عکس العملی نشان ندادم. قطعا حضور مس رفسنجان در لیگ برتر باعث اتفاقات خوبی است و ما در اینجا میهمان هستیم. تا زمانی که در اینجا هستم از تیم حمایت خواهم کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها:
الومینیوم اراک شهر مس سرچشمه لیگ برتر محمد ربیعی مس رفسنجان هفته چهارم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :