آیین گرامیداشت شهیده مدافع سلامت «زهرا حسن‌رمضانی» در رفسنجان

  • شناسه خبر: 62475
آیین گرامیداشت شهیده مدافع سلامت «زهرا حسن‌رمضانی» در رفسنجان

اولین سالگرد شهیده سلامت زهرا حسن‌رمضانی از پرستاران بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب (ع) که در راه خدمت به بیماران کرونایی جان خود را از دست داد، در رفسنجان برگزار شد.

اولین سالگرد شهیده سلامت زهرا حسن‌رمضانی از پرستاران بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب (ع) که در راه خدمت به بیماران کرونایی جان خود را از دست داد، در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در مراسم اولین سالگرد شهیده سلامت زهرا حسن‌رمضانی از پرستاران بیمارستان رفسنجان در سالن زکریا اظهار کرد: یاد انسان‌های مجاهد فی سبیل‌الله در عرصه خدمت و مدافعان سلامت را گرامی می‌داریم و امیدواریم این روحیه جهادی و ایثارگری را در همه ارکان جامعه و همه خدمت‌گزاران داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان افزود: یکی از سرآمدترین نعمت‌های الهی، سلامتی است و کسانی که در عرصه مسائل بهداشتی و درمانی خدمت می‌کنند پاسداری از این نعمت بزرگ الهی را دارند.

وی با بیان اینکه برای غیر کسانی که در میدان جنگ و شهادت به دست دشمنان کشته می‌شوند، پذیرش عنوان شهادت برای برخی مشکل است، ادامه داد: در فرهنگ ما نمره ۲۰ به‌عنوان عالی‌ترین نمره و امتیازی است که به هر انسانی در هر ردیف کاری داده می‌شود، در آموزه‌های دینی همین معنا با عنوان شهادت آمده است.

حجت‌الاسلام عسکری تصریح کرد: کسی که در راستای پاسداشت سلامتی مردم جان خود را از دست می‌دهد ثواب شهید دارد و هیچ مانعی ندارد به انسان‌هایی که در راستای مسائل ارزشی، جان، مال و ناموس مردم از دنیا می‌روند عنوان شهید بدهیم که با موافقت رهبر معظم انقلاب این معنای اطلاق شهید به این عزیزان داده شده است.

وحید محمدی‌شاهرخی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز بیان کرد: کار پرستار در دین، فرهنگ و مذهب ما جزو پرافتخارترین کارها به‌شمار می‌رود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از پرستار شهیده رفسنجان به‌عنوان یکی از نجیب‌ترین و باوجدان‌ترین کادر درمانی یاد کرد و افزود: ظرفیت بسیار بالایی از این نیروهای ارزشی داریم که دکتر آذین در طول دفاع مقدس در جبهه‌ها و  ۸۸ ماه اسارت را تحمل کرد و برای نظام و مردم  به‌عنوان مدافع سلامت بازهم متأسفانه دچار معلولیت شد و مطمئنم به برکت این عزیزان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شرمنده مردم نخواهد بود و در راستای ارتقاء سلامت مردم رفسنجان و انار گام برمی‌داریم.

وی افزود: شهیدان، با ارزش والایی که دارند در قلب همه ملت ایران جای دارند و خانه ابدی خود را به نیکی بنیان نهادند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان زهرا حسن رمضانی شهیده سلامت مدافع سلامت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :