روراستی گزارش می دهد:

تمرینات تیم مس رفسنجان در ورزشگاه شهید زینلی شهر سرچشمه/تصاویر

  • شناسه خبر: 62520
تمرینات تیم مس رفسنجان در ورزشگاه شهید زینلی شهر سرچشمه/تصاویر

تیم مس رفسنجان در حال آماده شدن برای بازی روز جمعه خود مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهید زینلی است تا بتواند یک بازی خوب مقابل قرمزپوشان پایتخت به نمایش بگذارد.

تیم مس رفسنجان در حال آماده شدن برای بازی روز جمعه خود مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهید زینلی است تا بتواند یک بازی خوب مقابل قرمزپوشان پایتخت به نمایش بگذارد.

به گزارش روراستی، باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان فعالیت های زیادی در حوزه ورزش دارد، که پیشانی همه ورزش ها فوتبال است و تیم مس رفسنجان در بالاترین سطح فوتبال کشور یعنی لیگ برتر فعالیت می کند، اما متأسفانه شیطنت های بعضی به قصد تخریب تیم به ویژه در فصل جدید تأثیر منفی روی روحیه تیم گذاشته که این شیطنت ها و حاشیه سازی ها دور از اخلاق است.

تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان از ابتدای فصل جدید تا کنون چهار بازی داشته که یکی از بازی ها مقابل پدیده مشهد به دلیل عدم حضور تیم مشهدی به رفسنجان، برگزار نشد، اما در سه بازی خود اگرچه نتیجه دلخواه را کسب نکرد، ولی بازی خوب مسی ها نشان از چربش قدرت بر ضعف این تیم داشت و اینکه در بازی فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

مسی ها اکنون تمرینات سختی در ورزشگاه شهید زینلی و در هوای سرد شهر سرچشمه انجام می دهند که در کنار آن نیاز به روحیه دارند و جا دارد که مردم و مسؤولان بیش از پیش این تیم را حمایت کنند و مسؤولان باشگاه هم بازیکنان تیم را از نظر مادی ومعنوی تأمین کنند که حین بازی تمام تمرکزشان فقط به بازی باشد.

اگرچه به دلیل کرونا، حضور تماشاگران در ورزشگاه ممنوع است، اما تماشاگران در تمرینات می توانند حضور پیدا کنند و تیم شهرمان را تشویق کنند و به بازیکنان روحیه بدهند، همان طور که منصور پورمیرزایی نائب قهرمان جهان سر تمرینات تیم حاضر شده و موجب خوشحالی مسی ها شده است.

اکنون که در بازی های اول، قرعه های سنگین مقابل تیم های قدر ازجمله سپاهان و پرسپولیس به نام  مس  رفسنجان رقم خورده و فعلا در رده پایین جدول قرار گرفته است، یادمان نرود در فصل گذشته هم تیم مس اوایل فصل در گرفتن امتیاز شانسی نیاورد اما موتور تیم در میانه فصل روشن شد و تا لحظات آخر با خیال راحت هم تیم و هم هواداران بازی های فصل را دنبال کردند و خبری از خطر سقوط هم نبود و این برای تیمی که سال اول حضورش در لیگ برتر است که در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد، مایه افتخار است. از طرفی، دیگر تیم هم استانی (گل گهر) که در لیگ برتر توپ می زند در اولین حضور خود در لیگ برتر تا آخرین لحظه خطر سقوط بیخ گوشش حس می شد!

همه، به ویژه مسؤولان شهرستان مزیت و محاسن یک تیم لیگ برتری را باید مدنظر قرار دهند و از همه نظر به این تیم توجه جدی داشته باشند، حضور تیم های لیگ برتری در رفسنجان علاوه بر یک افتخار بزرگ ورزشی برای رفسنجان، در رونق اقتصادی شهر، رونق هتل ها و حتی صنعت گردشگری هم تأثیر دارد و باید به این موارد توجه جدی کرد.

اما سخنی هم با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران: جناب سعد محمدی هم نگاه خود را از رفسنجان برندارد و توجهش به تیم لیگ برتری بیشتر باشد چراکه مس برای رفسنجان است و مردم این شهرستان سالهاست که تبعات زیست محیطی آن را تحمل کرده اند.

همچنین سطح ورزش شهرستان هم باید هم تراز با لیگ برتر رشد کند و زیرساخت های ورزشی از جمله ورزشگاه هم به سرعت آماده شود تا میزبانی از تیم های لیگ برتری در رفسنجان رقم بخورد.

تیم مس روز جمعه ساعت ۱۶ در شهر سرچشمه مقابل پرپسولیس بازی دارد و فارغ از هر نتیجه ای که بگیرد، نباید حمایت مان را از این تیم دریغ کنیم چراکه مس، جای پیشرفت زیادی دارد و البته انتقاد های سازنده و نه تخریب و تضعیف روحیه تیم، هم به نفع یک تیم خواهد بود.

گزارش و عکس: حامد قاسمی

انتهای پیام/

برچسب ها:
پرسپولیس تیم مس فوتبال لیگ برتر مس فسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :